اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961202283588408

پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در حوزه سلامت و پزشکی

چکاپ کامل بدن بدون نیاز به خونگیری و درد با دستگاه کوانتومی ممکن شد

کد: 13961202283588408

https://goo.gl/h1T9Gx

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه QRMA به وسیله دریافت و بررسی امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از پوست بدن، وضعیت سلامت ارگان‌های بدن و هر گونه اختلال احتمالی در عملکرد آن ها را نشان می‌دهد. روش کار سیستم با استفاده از گرفتن دستگیره فلزی و اسکن تغییرات کوچک در مقاومت الکتریکی پوست و همچنین امواج الکترومغناطیسی بدن انجام می‌شود.

چکاپ کامل بدن بدون نیاز به خونگیری و درد با دستگاه کوانتومی ممکن شد
چکاپ کامل بدن بدون نیاز به خونگیری و درد با دستگاه کوانتومی ممکن شد

دستگاه QRMA به وسیله دریافت و بررسی امواج الکترومغناطیسی ساطع شده از پوست بدن، وضعیت سلامت ارگان‌های بدن و هر گونه اختلال احتمالی در عملکرد آن‌ها را نشان می‌دهد. این دستگاه توسط شرکت QRMA Health Technology CO.Ltd تولید شده و هر گونه نقص در عملکرد بدن و یا عدم تعادل در سطوح انرژی آن را به منظور انجام اقدامات لازم مشخص می‌کند.

تاریخچه دستگاه تست سلامت

برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ در مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی دانشگاه کیوتو ژاپن یک تیم تحقیقاتی، در مورد میدان الکترومغناطیسی ارگان‌های داخلی بدن و تناسب آن با نحوه عملکرد آن ارگان تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند. در این راستا در یک تحقیق ۸ ساله از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹، حدود ۱۱ هزار بیمار با جنسیت‌های مختلف و در رده‌های سنی متفاوت تحت آزمایش‌های مختلف و بسیار گسترده‌ای قرار گرفتند و عملکرد ارگان‌های مختلف بدن آن‌ها بصورت کاملا جزء به جزء مورد بررسی قرار گرفت.

سنسورهای به کار رفته در این تحقیق با دقت نانو گاوس میزان این میدان‌های الکترومغناطیسی را اندازه گیری کرده و بدین صورت بانک اطلاعاتی بسیار گسترده و دقیقی از عملکرد هر ارگان در مقایسه با میدان الکترومغناطیسی ناشی از آن بدست آمد.

عملکرد دستگاه تعیین سلامت بدن

سلول‌های بدن همواره در حال فعالیت، رشد و تکثیر هستند. در همین راستا چرخش الکترون‌ها در اتم های هسته و سایر قسمت‌های سلول باعث ایجاد میدان الکترومغناطیسی می‌شود. این روند باعث تابش امواج الکترومغناطیسی به‌صورت یکنواخت از سلول می‌شود. امواج الکترومغناطیسی نشان‌دهنده وضعیت‌های مختلف سلول ازنظر سلامت و کارکرد هستند.

روش کار سیستم با استفاده از گرفتن دستی فلزی و اسکن تغییرات کوچک در مقاومت الکتریکی پوست و همچنین تغییرات امواج الکترومغناطیسی بدن انجام می‌شود.  این سیستم یک روش غیرتهاجمی‌ برای به دست آوردن اطلاعات از سلامتی و تعادل بدن است که با نشان دادن هرگونه اشکال در جذب مواد موردنیاز بدن بستری برای متخصصین فیت کلاب فراهم می‌کند تا برنامه‌های غذایی هدفمندی برای بهبود سلامت مراجعه کنندگان طراحی کنند.

علائم مشخص شده توسط دستگاه

  • مشکلات گوارشی
  • اختلال در عملکرد کبد
  • مشکلات تنفسی و ریوی
  • سلامت دستگاه تناسلی
  • تعیین سلامت مغز
  • میزان مقاومت انسولینی
  • سختی جدار عروق
  • تست سلامت مفاصل و استخوان‌ها
  • وضعیت سلامتی قلب و عروق
  • و دیگر اطلاعات تکمیلی با جزئیات دقیق

ویژگی‌ها

دستگاه آنالیز QRMA از مزیت‌هایی برخوردار است که در ادامه به آن اشاره می‌شود:

پیشگیری از ابتلا به بیماری

با انجام تست‌های دوره ای و منظم می‌توان از تغییرات پاتولوژیکی سلول‌های بدن آگاه شد و از ابتلا به بیماری‌های  گوناگون پیشگیری کرد.

سرعت و دقت

شاخص‌های گوناگون مرتبط با سلامتی بدن فقط در عرض یک دقیقه اندازه‌گیری شده و در وقت و انرژی صرفه جویی می‌شود. همچنین همان طور که اشاره شد بانک اطلاعاتی مرجع در این دستگاه با روش‌های علمی‌و آماری دقیق بدست آمده، تا خروجی بسیار دقیق و نزدیک به واقعیت برای همراهان تیم فیت کلاب آماده شود.

کاربری ساده و راحت

هر کس قادر است در هر مکان و هر زمانی به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان از این دستگاه استفاده کند.

نکات مهم و اساسی برای استفاده از دستگاه

  • قبل از شروع تست، تمامی‌ اشیای فلزی مرتبط با پوست بدن را از بدن جدا کنید. (این نکته شامل فلزاتی همچون طلا و پلاتین نمی‌شود؛‌ زیرا میدان‌های مغناطیسی ناشی از این دو فلز بسیار ناچیز و قابل صرف نظر کردن هستند.)
  • استفاده از این دستگاه برای کسانی که از ضربان ساز قلبی استفاده می‌‌کنند، مطلقا ممنوع است.
  • در حین تست باید بیمار کاملا ریلکس بوده، تنفس بصورت عادی انجام شده و بیمار از صحبت کردن بپرهیزد.
  • در حین تست، دستگاه را دور از میدان‌های مغناطیسی قوی (مانند موبایل) قرار دهید تا میزان خطاهای احتمالی به حداقل میزان برسد.
  • بهتر است تست بین وعده صبحانه تا ناهار گرفته شده و دو شب قبل از تست، بیمار به اندازه کافی استراحت کرده باشد.
  • قبل از انجام تست از خوردن الکل و نوشیدنی‌های کافئین‌دار بپرهیزید.
  • برای ورزشکاران قبل از انجام تمرین و یا دو ساعت بعد از انجام تمرینات ورزشی تست بگیرید.

خدمتی جدید از گروه فیت کلاب

در راستای هدف همیشگی و آرمان اصلی موسسه فیت کلاب که بالا بردن سطح سلامت هم میهنان، تست سلامت و ویزیت توسط متخصصین راه اندازی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرهنگ سازان سلامت آروان

اولین مرکز تخصصی طراحی تمرین و برنامه غذایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی