اطلاعات تماس
  • 051376*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961208284818442

معتبرترین شرکت ارائه دهنده خدمات برق کشور

«فیوز صنعت»؛ بزرگ‌ترین شرکت تولیدی و تأمین‌کننده صنعت برق کشور

کد: 13961208284818442

https://goo.gl/vkLJzw

، مشهد , (اخبار رسمی): شرکت فیوز صنعت تنها دارنده گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه I . M . S) ISO 9001 , ISO 14001 , OHSAS 18001) از شرکت توف نورد درزمینهٔ فیوز و پایه فیوز است. در سال ۱۳۷۰ فیوز صنعت در مشهد جهت طراحی و تولید فیوز و پایه فیوز با ظرفیت یک‌میلیون عدد در سال تأسیس و به بهره‌برداری رسید.

«فیوز صنعت»؛ بزرگ‌ترین شرکت تولیدی و تأمین‌کننده صنعت برق کشور
فیوز صنعت

شرکت فیوز صنعت با بهره‌برداری از تجربه‌های موفق در دنیا خدماتی باکیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

از آنجایی‌که صنعت پیمانکاری برق و طرح‌های عمرانی، در سال‌های اخیر، چالش‌های زیادی را در بازه‌های زمانی مختلفی تجربه کرده، لاجرم این جامعه زحمتکش و کارآفرین را دچار افت‌وخیز سرنوشت‌ساز کرده، لذا تداوم راه آسان نبوده است. یادآوری اتفاقات مهم در عرصه اقتصاد و بررسی تأثیرات آن بر طرح‌های عمرانی، نظیر اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، تحریم‌های بین‌المللی، افزایش نرخ برابری ارز، افزایش قیمت طلا، محدودیت‌های بانکی در تجارت بین‌المللی، کاهش درآمدهای نفتی، کاهش وصول سایر درآمدهای دولت و… همگی گواه این حقیقت است که جامعه زحمتکش و پرتلاش عمران و آبادانی کشور سال‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

شرکت تولیدی فیوز صنعت به مدیریت مهندس عبدالمجید غلامی بازه حور موفق شده فیوز و پایه فیوز کاردی(چاقویی) از ۱۶ الی ۶۳۰ آمپر در پنج سایز را باکیفیت بالا و مورد تأیید شرکت توزیع برق کشور را طراحی و تولید نماید و به عرصه صادرات کشور ورود پیدا کند.

بنیان‌گذاران فیوز صنعت

اعضای هیئت‌مدیره شرکت فیوز صنعت از بنیان‌گذاران تولید فیوز قبل از انقلاب اسلامی در ایران بوده‌اند که پس از انشعابات در سال ۱۳۷۰ شرکت فیوز صنعت با شماره ثبت ۷۰۰۹ در مشهد جهت طراحی و ساخت و تولید فیوز و پایه فیوز با ظرفیت یک‌میلیون عدد در سال تأسیس و به بهره‌برداری رسید.

اسامی شرکت‌های مصرف‌کننده فیوز صنعت

تهران بزرگ، نواحی استان تهران، قـــــم، زنجان، لرستان، خراسان، گیلان، مشهد، فارس، هرمزگان، بوشهـر، شیراز، گلستان، مازندران، کرمان، همدان، استان کرمانشاه، شهرستان اصفهان، استان ایلام، استان یزد، استان اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، البرز، ثمین نیرو آذر، رسا ، غرب تابلو، تابش تابلو، شار فن تابلو، الکترو توانساز، کیان تابلو، پیشرو خراسان، فرامین تابلــو، ولت تابلو، برق خزر، اصلاح نیروی پارسیان، تابلو برق خزان، مازیار صنعت و …

گواهینامه ایزو

شرکت فیوز صنعت تنها دارنده گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه I . M . S ) ISO 9001 , ISO 14001 , OHSAS 18001 ) از شرکت توف نورد در زمینه فیوز و پایه فیوز است.

همچنین، فیوزهای این شرکت دارای گواهینامه کنترل کیفیت از جهاد دانشگاهی علم و صنعت ایران و پژوهشگاه نیـرو هست.

قابل‌ذکر است که واحد کنترل کیفیت از خط تولید نمونه‌برداری نموده و آزمودن‌های نمونه‌ای Sample Tests شامل تزریق جریان جهت کنترل منحنی جریان و زمان ، کنترل عملکرد نشانگر هنگام سوختن فیوز ، اندازه‌گیری دما و تلفات فیوز و نیز تزریق ۱۲ کیلوولت DC جهت نشتی عایق فیوز و همچنین تست مقاومت فنر کنتاکت پایه فیوزها صورت می‌گیرد و در پایان نیز بر روی کلیه فیوزها Routine Test جریان انجام می‌شود.

انواع فیوز

فیوزهای این شرکت از ۱۶ الـــی ۶۳۰ آمپر در شش سایز و نیز پایه فیوزها در پنج سایز تولید می‌گردند که از سال ۱۳۷۲ در اکثر شرکت‌های توزیع نیـــروی بـرق و شرکت‌های تابلوسازی کشور مورداستفاده قرار می‌گیرد.

راه برون‌رفت صنعت برق

بررسی اکثریت قریب به‌اتفاق قراردادها و عکس‌العمل کارفرمایان نشان از وجود بن‌بستی معنی‌دار است. لازم است بررسی کارشناسی درخوری در خصوص مجموعه قوانین و مقررات و رویه‌های اجرای طرح‌های عمرانی از فرآیند تشخیص صلاحیت و برگزاری مناقصه تا فرآیند اجرا و تحویل و واگذاری پروژه‌ها به عمل آید و نسبت به اصلاح ساختار آن متناسب با نیازهای کشور و شرایط حادث‌شده اقدام شود. بهره‌برداری از تجربه‌های موفق در دنیا در این زمینه بسیار مفید خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیوز صنعت

بزرگترین شرکت تولیدی و تأمین کننده صنعت برق کشور

اطلاعات تماس
  • 051376*****
[نمایش اطلاعات]