اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961210285235416

بازدید معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز اصفهان

کد: 13961210285235416

https://goo.gl/Bb2naZ

، تهران , (اخبار رسمی): معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با هیات همراه از شرکت صنایع تبدیل فراز استان اصفهان در راستای حمایت از تولید داخلی بازدید کرد.

بازدید معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز اصفهان
بازدید معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین از شرکت صنایع تبدیلی فراز اصفهان

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، محمدرضا ادبی معاون عملیات بانکی، ضمن بازدید از شرکت صنایع تبدل فراز اصفهان با تشریح شرایط اقتصادی کشور به ضرورت توجه به تولیدکنندگان داخلی و بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود اشاره کرد و افزود: به پاس تلاش متخصصان علوم صنایع در کمال بلوغ علمی خود به سر می‌برد و جوانان این مرز و بوم می‌توانند با تلاش و همت راه‌های موفقیت را طی کند.

ادبی یکی از مهمترین وظایف هر مجموعه صنعتی و تولیدی را ارائه محصول با کیفیت دانست و گفت: تحقق این مهم با تعامل و پشتیبانی مالی بانک‌ها  با شرکت‌های تولیدی انجام می‌شود.

وی با بیان نکات ضروری تعاملات اقتصادی در هر برهه از زمان به تشریح و تنوع انواع خدمات بانک ایران زمین در حوزه‌های صنعت، معدن و سایر صنایع پرداخت و ابراز امیدواری کرد  بیش از پیش شاهد افزایش رشد گسترش در این حوزه‌ها باشیم.

در ادامه محمد اسماعیل مرندی مدیر عامل شرکت صنایع تبدیلی فراز به تشریح شکل‌گیری و تاریخچه شرکت پرداخت و افزود این شرکت به صورت سالانه  250 هزار متر مربع تولیدات سنگ دارد که 200  هزار متر مربع آن جهت بازار داخلی به 50 هزار متر مربع صادرات دارد که اغلب به کشور های اروپایی و حوزه خلیج فارس صورت می‌گیرد و به صورت مستقیم برای 60 نفر و غیر مستقیم 250نفر اشتغال‌آفرینی دارد.

در انتهای این بازدید طرفین بر گسترش همکاری‌های فی مابین تاکید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه