اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961222287618536

محصول تازه شرکت اوژن سیستم جهان رونمایی شد

کمد هوشمند چرخشی (روتو اسمارت) رقیب ایرانی و تازه نفس بازار 

کد: 13961222287618536

https://goo.gl/t2ejqG

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت اوژن سیستم جهان با نام کمد هوشمند چرخشی (روتو اسمارت) در کارخانه شرکت اوژن رونمایی و به بازار عرضه شد.

کمد هوشمند چرخشی (روتو اسمارت) رقیب ایرانی و تازه نفس بازار 
کمد هوشمند چرخشی (روتو اسمارت) تولید شرکت اوژن سیستم جهان

روزبه خادمیان، مدیرعامل شرکت اوژن، تولید این محصول را نتیجه سال‌ها  کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق و توسعه برای تولید این محصول از زمان سفارش توسط نهاد ریاست جمهوری آغاز و امسال رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت اوژن سیستم جهان، در 15 آذر 95، کارخانه شرکت اوژن میزبان رونمایی از کمد هوشمند چرخشی (روتو اسمارت)، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه نگهداری و بایگانی اسناد و کالا  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر نگهداری کلیه اسناد مهم با قابلیت سیستم کنترل دما و رطوبت را ارائه کند تا این خدمت تازه استفاده بهینه از حداکثر فضا در ارتفاع و رعایت ایمنی و سلامت را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، کمد هوشمند چرخشی (روتو اسمارت) دارای محاسنی است که اعم از  فراخوانی کالا برای کاربر ظرف مدت 8 ثانیه، صرفه جویی در زمان و انرژی و دارای درب اتوماتیک کرکرهای است و می‌تواندباعث بالا رفتن ایمنی شود.

روزبه خادمیان مدیرعامل شرکت اوژن سیستم جهان، تولید این محصول را نتیجه چندین سال  کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق و توسعه برای تولید این محصول از زمان سفارش آن توسط نهاد ریاست جمهوری آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 15 آذر 95 اعلام و ادامه داد: کمد بایگانی چرخشی هوشمند، سیستم نگهداری اسناد پراهمیت بصورت چرخشی عمودی است. این دستگاه براساس نیاز موجود و به درخواست نهاد ریاست جمهوری توسط شرکت اوژن ساخته شد. قفسه بایگانی هوشمند قابلیت تشخیص چهره، شناسایی اثر انگشت با ضریب امنیتی بالا و مناسب برای بایگانی اسناد طبقه‌بندی شده است. علاقه‌مندان برای اطلاع از آخرین محصولات تولیدی این شرکت می‌توانند از سایت شرکت اوژن سیستم جهان بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اوژن سیستم جهان

شرکت اوژن سیستم جهان به منظور ارائه کامل ترین و مدرن ترین سیستم های نگهداری اسناد و کالا با پشتوانه 50 سال تولید و تجربه در این صنعت توسط جمعی از مخترعین کشور و نخبگان صنعت و دانشگاه تأسیس شد و با تفکر ایجاد پویایی و تحرک در صنعت نگهداری اسناد و کالا با ارائه جدیدترین تکنولوژی ها و آخرین دستاوردها ، تلاش دارد فاصله موجود بین کشور عزیزمان ایران و کشورهای پیشرفته در این زمینه را از بین ببرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید