اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961222287707663

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی

رونمایی از وب‌سایت جدید شرکت شهید قندی

کد: 13961222287707663

https://goo.gl/bDnDZj

، یزد , (اخبار رسمی): وب‌سایت جدید شهید قندی ارائه‌کننده خدمات تولیدی انواع کابل‌های برق، کابل‌های مخابراتی مسی و کابل‌های مخابراتی نوری، توسعه ارتباطات و ایجاد تحول در شبکه عظیم مخابراتی کشور راه‌اندازی شد.

رونمایی از وبسایت جدید شرکت شهید قندی
رونمایی از وب‌سایت جدید شرکت شهید قندی

شرکت شهید قندی با پشتوانه سال‌ها حضور تخصصی در صنعت انواع کابل‌های مخابراتی، فیبرهای نوری، پانل‌های خورشیدی و ...، کوله‌باری از دانش، تجربه و تخصص را اندوخته است و آماده خدمت‌رسانی است

به گزارش روابط عمومی شرکت شهید قندی، وب‌سایتِ جدید این مجموعه فعال در حوزه صنعت کابل‌های برق، کابل‌های مخابراتی مسی و کابل‌های مخابراتی نوری که از آبان ماه سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را آغاز کرده بود راه اندازی شد.

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در آبان ماه سال ۱۳۶۳ با هدف تولید انواع کابل‌های برق، کابل‌های مخابراتی مسی و کابل‌های مخابراتی نوری، توسعه ارتباطات و ایجاد تحول در شبکه عظیم مخابراتی کشور، تحت پوشش وزارت پست و تلگراف و تلفن وقت در شهر یزد در زمینی به وسعت یک میلیون مترمربع و با زیربنایی معادل دویست هزار مترمربع همگام با آخرین فناوری روز جهان و به عنوان پدیده‌ای نو درعرصه تولید کابل‌های مخابراتی تاسیس شد. شروع بهره‌برداری از این مجتمع عظیم صنعتی، مقارن با افتتاح سالن تولید کابل‌های مخابراتی نوری بود که برای اولین بار در کشور، درسال ۱۳۶۷ محقق شد. در سال ۱۳۶۹ با تولید کابل‌های مخابراتی مسی آغاز شد و به منظور افزایش ظرفیت تولید، خودکفایی صنعتی و تامین نیاز روزافزون کشور، تا سال ۱۳۸۴ طی سه مرحله توسعه یافت.
 

شروع فعالیت در تهران
در سال ۱۳۶۸ شرکت فیبر نوری و سلول خورشیدی با هدف تولید فیبر نوری و تولید پانل‌های خورشیدی در تهران راه‌اندازی و در سال ۱۳۷۸ در این شرکت ادغام شد. در راستای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاست‌های خصوصی‌سازی دولت جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۳ شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و نام شرکت از "شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی" در سال ۱۳۸۷ به "شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی" تغییر یافت. همچنین این شرکت توانایی تولید انواع کابل‌های دیتا و کابل‌های فرکانس بالا را دارد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات این شرکت می‌توانند به سایت شهید قندی به آدرس http://sgccir.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در آبان ماه سال ۱۳۶۳ با هدف تولید انواع کابلهای مخابراتی مسی وکابلهای مخابراتی نوری ، توسعه ارتباطات و ایجاد تحول در شبکه عظیم مخابراتی کشور ، تحت پوشش وزارت پست و تلگراف و تلفن وقت درشهر یزد درزمینی به وسعت یک میلیون مترمربع و بازیربنایی معادل دویست هزارمترمربع همگام باآخرین فناوری روزجهان وبه عنوان پدیده ای نو درعرصه تولیدکابلهای مخابراتی تاسیس گردید. شروع بهره برداری از این مجتمع عظیم صنعتی ، مقارن با افتتاح سالن تولید کابلهای مخابراتی نوری بود که برای اولین بار درکشور، درسال ۱۳۶۷ محقق گردید. در سال ۱۳۶۹ با تولید کابلهای مخابراتی مسی آغاز شد و به منظور افزایش ظرفیت تولید ، خودکفایی صنعتی و تامین نیاز روزافزون کشور، تا سال ۱۳۸۴ طی سه مرحله توسعه یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید