اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970103288946618

مشاهده محیط 3 نرم افزار مشهور CRM

تصاویر محیط Salesforce ،Vtiger و Dynamics CRM

کد: 13970103288946618

https://goo.gl/JY1bza

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از یک نرم‌افزار CRM خوب می‌تواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روزافزون مشتریان به آن شرکت باشد؛ ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی را با خود به همراه می‌آورد که گاهی اوقات دیده نمی‌شوند ولی آنها نیز مهم هستند.

تصاویر محیط Salesforce ،Vtiger و Dynamics CRM
تصویری از نمونه گزارشات تحلیلی داینامیک CRM

هوشمندی تجاری و گزینه‌های مصورسازی اطلاعات در Microsoft Dynamics CRM داشبوردهایی با اطلاعات جامع و کارآمد ارائه می‌دهد که در نتیجه آن، سازمان‌ها می‌توانند شاخص‌های کلیدی عملکرد را مشخص کنند

در این مطلب، تصاویری از محیط نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری گردآوری شده است. استفاده از یک نرم افزار CRM خوب می‌تواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روزافزون مشتریان به آن شرکت باشد؛ ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی را با خود به همراه می‌آورد که گاهی اوقات دیده نمی‌شوند ولی آنها نیز مهم هستند. مزایایی از قبیل سازماندهی فعالیت‌ها، صرفه جویی در زمان و هزینه، مدیریت بازاریابی، فروش و خدمات، شناسایی نیازهای مشتریان، استانداردسازی فرایندها و امور سازمان‌ها و .... در ادامه تصاویری از نحوه ارائه گزارشات و محیط داخلی نرم‌افزارهای Salesforce، Vtiger و Microsoft Dynamics CRM آماده شده است.

1- Salesforce

شرکت Salesforce سال 1999 در سان فرانسیسکو کالیفرنیا تأسیس شد که عمده تمرکز آن بر روی محصول مدیریت ارتباط مشتری (CRM) است اما در عین حال خدمات مبتنی بر ابر (cloud) و برنامه‌های تجاری شبکه‌های اجتماعی نیز ارائه می‌دهد. 

2- Vtiger

Vtiger یک برنامه متن باز CRM است که از طرف شرکت sugar crm با این هدف که یک برنامه کاملاً متن‌باز با امکانات قابل مقایسه با sugar crm و salesforce باشد تولید شده است. گزارش‌ها، پورتال مشتریان و ماژول ارتباط با Outlook در نسخه رایگان آن قرار دارد درحالی که این امکانات در دیگر CRMها رایگان نیست. 

3- Microsoft Dynamics CRM

نرم افزار Microsoft Dynamics CRM که آخرین نسخه آن داینا‌میک 365 است یکی از قوی‌ترین نرم افزارهای CRM می‌باشد که در مقایسه با سایر نرم افزارها ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتش دارد همچنین طبق تحقیقات در نهایت منجر به بازگشت سرمایه و سود بالایی برای سازمان خواهد شد. 

هوشمندی تجاری و گزینه‌های مصورسازی اطلاعات در Microsoft Dynamics CRM داشبوردهایی با اطلاعات جامع و کارآمد ارائه می‌دهد و از این طریق سازمان‌ها می‌توانند شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) را مشخص کرده تا اطلاعاتی بصری در اختیارشان قرار گیرد. نرم افزار مایکروسافت داینامیک 365 کلیه نیازهای تعاملاتی، عملیاتی و تحلیلی CRM سازمان‌ها را پوشش می‌دهد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه های مدیریت

شرکت سامانه‌های مدیریت در سال 91 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سامانه‌های مدیریت ارائه دهنده‌ی پیشرو سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM) با تکیه بر بیش از دو دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات کشور، مفتخر به پیاده‌سازی موفق انواع سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در صدها پروژه‌ی شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در صنایع مختلف کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]