اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970109289488600

تست انفجار فندک‌های ارزان را دیده‌اید؟

امنیت و کیفیت فندک Djeep

کد: 13970109289488600

https://goo.gl/nsiFcb

، (اخبار رسمی): فندک DJEEP در سراسر جهان به عنوان بهترین فندک، از لحاظ ایمنی و کیفیت برای میلیون‌ها مصرف ‌کننده آن شناخته شده است. طی 35 سال گذشته، کارخانه DJEEP روند تولید محصول خود را توسعه داده تا بتواند محصولی مطابق استانداردهای روز دنیا تولید کند.

امنیت و کیفیت فندک Djeep
فندک دجیپ به واسطه طرح‌های متنوعی که دارد. توسط نماینده رسمی فرانسه در ایران توزیع می‌شود.

فندک DJEEP توانسته استانداردهایی همچون سازمان استاندارد بین‌المللی (ISO)، انجمن مواد و آزمون آمریکا (ASTM)، انجمن ایمنی مصرف‌کنندگان ایالات متحده (CPSA) و همچنین سازمان‌‌های دیگر دولتی که در زمینه استاندارد فعالیت می‌کنند را کسب کند.

در راستای تولید فندک با کیفیت منحصربه‌فرد؛ فرآیند تولید فندک‌‌های DJEEP به صورت سفارشی طراحی شده است. تجهیزات تخصصی پیشرفته، فندک‌های DJEEP را به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند. یکی از این فرآیندها استفاده از دوربین‌های بسیار پیشرفته برای اندازه‌‌گیری میزان ارتفاع شعله است. زمانی که ساخت هر فندک Lighter تمام شد، قبل از خروج فندک از کارخانه، تک به تک امتحان می‌شوند تا از شاخص‌های کیفی آن اطمینان حاصل شود. فندک DJEEP توسط کارکنانی آموزش دیده ساخته می‌شود. این کارمندان مستقیماً مسئولیت کنترل کیفیت فندک‌ها را به عهده دارند. آموزش کارمندان به طور مداوم صورت می‌ پذیرد و آموزش‌ها همیشه مطابق با به‌روزترین تکنولوژی‌های جهانی است.

استاندارد فندک Djeep

سیاست‌های دجیپ (Djeep) در راستای حمایت از محیط زیست، باعث شده تا فناوری‌های جدید و سازگار با محیط زیست را در پیش بگیرد. برای دجیپ DJEEP، ایمنی مصرف‌کننده در بالاترین الویت قرار دارد. به این منظور، DJEEP کنترل‌های خود را فراتر از استاندارد ISO 9994، که بزرگترین استاندارد ایمنی فندک‌ها در جهان است، توسعه داده است و خود را بر دیگر استانداردهای بین‌المللی ایمنی هم منطبق کرده است. از جمله:

ASTM F400

GS (استاندارد آلمان)

ISO 13869

ISO 9994 

ANCE (مکزیک)

PCT (روسیه)

SG (ژاپن)

Canadian Hazardous (کانادا)

فناوری ایمنی فندک Djeep

دجیب (DJEEP) محصول خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که استفاده خودسرانه کودکان از فندک را کنترل کند. زیرا برخی کشورها قوانینی دارند که خواستار این نوع ایمنی نیز هستند. از جمله اتحادیه اروپا، کانادا، آمریکا جزو این کشورها هستند. فندک DJEEP بیش از 110 مرحله کنترل کیفیت دارد که از دیگر فندک‌های تولید شده و موجود در بازار بسیار بیشتر است. DJEEP نسبت به دیگر فندک‌ها پیشرو در نوآوری و تکنولوژی است. در آزمایشگاه‌های مدرن ایمنی و با تکنولوژی پیشرفته، به طور مداوم قبل و بعد از آزمایش، مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند. با این روش مشتریان خود را از ایمن بودن محصول خود مطمئن می‌سازند و همیشه در طول روند تولید و پخش، به تعهد خود در مورد کیفیت و ایمنی محصول، پایبند خواهند بود.

در عرصه حمل و نقل شرکت فندک DJEEP حرف اول را می‌زند. تمام مراحل بسته‌بندی و حمل‌و‌نقل آن مطابق با قوانین اروپایی و دیگر مقررات و قوانین بین‌المللی حمل‌و‌نقل است. این قوانین شامل قوانینی از جمله، ADR مخصوص حمل‌و‌نقل جاده‌ای، RID مخصوص حمل‌و‌نقل ریلی، ADNR مخصوص حمل‌و‌نقل توسط آب راه، IMDG برای حمل‌و‌نقل دریایی و OAIC مخصوص حمل‌و‌نقل هوایی است.

مقاومت فشار داخلی محفظه

فندک‌های DJEEP به لطف مخزن سه‌گانه آن و ویژگی‌‌های استثنائی شناخته شده، بدنه‌ی آن مقاومت خیلی بالایی در برابر فشار داخلی دارند. مخزن فندک DJEEP به سه محفظه تقسیم شده است. مقدار گاز با سیستم محدودکننده دریچه همراه می‌شود. به این صورت استفاده بیش از 4000 بار را تضمین می‌کند. تعدادی که دو برابر سایر فندک‌های عرضه شده در مغازه‌ها است.

ارتفاع شعله فندک Djeep

ارتفاع شعله در فندک‌های DJEEP قابل تنظیم است. این ویژگی موجب راحتی در کار ایمنی بیشتر و صرفه‌جویی در مصرف گاز می‌شود. استانداردی که برای ارتفاع شعله در فندک‌‌های DJEEP در نظر گرفته شده، خیلی از استاندارد تعیین شده از سوی ISO 9994 پایین‌تر است. البته با چرخاندن قطعه‌ای دندانه‌ایی و دایره‌ای شکل که در زیر شعله قرار داده شده، می‌توان ارتفاع شعله را تنظیم کرد. با تنظیم شعله فندک در حد معمول و منطقی، می‌توان به صورت بهینه و به تعداد دفعات بیشتر از آن استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فندک دجیپ Djeep

نمایندگی رسمی فندک Djeep ایران

اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

محیط زیست