اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970125290978237

مشکلات رایانه‌ای و گوشی موبایل را از «همراه‌رایانه» تلفنی بپرسید

کد: 13970125290978237

https://goo.gl/xng1Yw

، تهران , (اخبار رسمی): سوالات رایانه‌ای و مشکلات رایانه‌ای خود را از مرکز همراه رایانه بپرسید. همراه رایانه مشکلات و سوالات گوشی‌های موبایل اندروید و آیفون را نیز پاسخگو است.

سوال مشکل رایانه ای و گوشی موبابل دارید از همراه رایانه تلفنی بپرسید
همراه رایانه

در صورتی به استفاده از امکانات همراه رایانه تمایل دارید می‌توانید در هر کجای ایران با تلفن ثابت شماره 9099070345 همراه رایانه را گرفته و به صورت 24 ساعته و حتی روزهایی که تعطیل هم هستند از خدمات مشاوره رایانه‌ای و گوشی با تماس تلفنی استفاده کنید.

سایت همراه رایانه پر از مطالبی است که مشکلات کاربران بوده است. پس می‌توان قبل از تماس مشکل را در سایت جستجو کرده و در صورت نیافتن پاسخ با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید. برای این کار می‌توان از منوهای موجود و دسته‌بندی شده بالای سایت نیز استفاده کنید. 

علاقه‌مندان برای بازدید از سایت همراه رایانه می‌توانند به سایت آن سر بزنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه رایانه

همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه، موبایل، گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و … می باشد. این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته، حتی در روزهای تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی، در کلیه ی زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد. در سایت همراه رایانه، از منوی مشکلات کامپیوتری می توانید مشکل رایانه، موبایل و تبلت خود را جستجو کنید!!! https://hamrahpc.com/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار