اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970129291717719

گروه صنعتی رایمون رقیبی تازه‌نفس در صنعت آب و فاضلاب ارایه کرد

آغاز عرضه و فروش آنتی‌اسکالانت از ابتدای فروردین 1397

کد: 13970129291717719

https://goo.gl/cUxoei

، کرج , (اخبار رسمی): تولیدکننده فعال عرصه صنعت آب و فاضلاب کشور، آنتی اسکالانت را با امکان شستشوی فوق‌العاده ممبران‌های دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی از ابتدای فروردین 1397 به بازار مصرف عرضه کرد.

آغاز عرضه و فروش آنتی اسکالانت ازابتدای فروردین 1397
گروه صنعتی رایمون،طراح و سازنده دستگاه های تصفیه آب و فاضلاب و وارد کننده وتولید کننده آنتی اسکالانت

تولید این محصول نتیجه 4 سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از 1392 کار آغاز شده و هم‌اکنون آنتی‌اسکالانت وارد بازار شده است

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی گروه صنعتی رایمون، از ابتدای فروردین 1397  عرضه آنتی‌اسکالانت در انبار شرکت و قابل ارسال به اقصی نقاط کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از امکان شستشوی ممبران‌های دستگاه‌های تصفیه آب هم‌اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون شستشوی فوق‌العاده ممبران‌ها، افزایش طول عمر ممبران، افزایش راندمان ممبران‌ها و همچنین سهولت استفاده را دارند.

محسن علی پور مدیرعامل گروه صنعتی رایمون با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه گفت: تولید این محصول نتیجه 4 سال تلاش بوده و برای تولید این محصول از 1392 کار آغاز شده و هم‌اکنون آنتی‌اسکالانت وارد بازار شده است.

وی ادامه داد: آنتی‌اسکالانت فلوکن 260 در دو نوع وارداتی و تولید گروه صنعتی رایمون موجود بوده که نوع تولیدی از لحاظ کیفیت بالاتر بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه‌تر است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت گروه صنعتی رایمون به نشانی https://raymongroup.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی رایمون

گروه مهندسی رایمون با بهره گیری از کادری جوان، مجرب و متخصص در زمینه های آب و فاضلاب، برق و نیرو و بازرگانی فعالیت خود را با هدف بهره گیری از متدهای روز دنیا و جایگزینی آنها بر متدهای منسوخ شده و یا اصلاح متدهای سابق به جهت افزایش بهره وری آنها در حیطه های تصفیه آب و فاضلاب، بهینه سازی مصرف آب، نیرو و انرژی در صنایع وابسته، اتوماسیون صنعتی صنایع و کارخانجات به جهت افزایش بهره وری، تولیدات و … آغاز نموده است. یکی از بارز ترین ویژگی های این شرکت اتکا به نیروهای جوان و نیز واحد تحقیق و توسعه به منظور به روز رسانی و جایگزینی سیستم های نو پیرامون موضوع فعالیت خود می باشد. متدهای نوینی که با پیاده سازی آنها علاوه بر بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی (آب، برق، ماشین آلات و …) شاهد کاهش تهدیدها و مخاطرات محیط زیستی نشات گرفته از آنها نیز خواهیم بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]