اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970204292628427

رونمایی از سایت شازندم با هدف معرفی جامع پتانسیل‌های گردشگری شهرستان شازند

کد: 13970204292628427

https://goo.gl/mXmFME

، (اخبار رسمی): با هدف معرفی جامع پتانسیل‌های گردشگری شهرستان شازند و تولیدمحتوای متنوع تصویری میراث فرهنگی و طبیعت شهرستان، از سایت شازندم به آدرس shazandam.ir در ابتدای اردیبهشت97 رونمایی شد.

رونمایی از سایت شازندم با هدف معرفی جامع پتانسیل های گردشگری شهرستان شازند
شهرگلها وسرچشمه ها دربلندترین نقطه مسیرراه آهن سراسری ایران و "شازندم" روایت گر تاریخ وطبیعت است

به گزارش باشگاه بهروزی، سایت shazandam.ir که یک سایت اطلاع‌رسانی با ساختارمدرن تصویری است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی جامع پتانسیل‌های گردشگری شهرستان شازند و تولیدمحتوای متنوع تصویری میراث فرهنگی و طبیعت شهرستان را تسهیل کند.

علیرضا رضایی، طراح و مدیر سایت «شازندم»در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «باوجوداسناد تاریخی بسیار کهن شهرستان شازند درحوزه تمدن ومذاهب و بزرگان دانشمند از دوره‌های مختلف تاریخی ماقبل میلاد تاکنون ونیز طبیعت منحصربه فرد این ناحیه جغرافیایی از داشتن یک پایگاه جامع اطلاع‌رسانی محروم بوده است. از سوی دیگر توجه به توسعه گردشگری که از پایه‌های اصلی توسعه پایدار است جای خالی چنین سایت جامعی به چشم می‌خورد.

امکان بی‌نهایت صفحه تولیدمحتوا توسط همه شهروندان به خصوص محتوای تصویری از همه روستاها وشهرهاو بخش‌های شهرستان در کنار بخش‌بندی دقیق شهرها و روستاها باعث مشارکت هرچه بیشتر عموم مردم در استقبال از گردشگران وتوسعه گردشگری در شهرستان خواهدشد. مهندس رضایی یکی دیگر از اهداف سایت را جلب توجه سرمایه‌گذران بخش‌خصوصی برای آشنایی با پتانسیل‌های فراوان سودآور در حوزه گردشگری شهرستان شمرد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « مدرن و به روز بودن امکانات سایت "شازندم" در معرفی دقیق مراکز خدمات‌رسانی برای گردشگران از هر جای کشور و نیز توجه به تولید اپلیکیشن‌های مبتنی برپلتفرم‌های گوشی‌های همراه از یک سو و از سوی دیگر توجه جامع به معرفی همه نقاط شهرستان، به خصوص روستاها با نگاه گردشگری وطبیعت‌گردی است.»

گفتنی است شازندم، به مناسبت این رونمایی، اقدام به معرفی خدمات وکسب‌وکارهای مرتبط با موضوع گردشگری و توریستی شهرستان به 50درصد تخفیف تا پایان ماه جاری کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت شازندم به آدرس shazandam.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه بهروزی

باشگاه بهروزی از ایده های موسسه توسعه مهارتهای تفکر خلاق (ش ث:۱۶۸۲۳) برای اولین بار در ایران ازسال 1383باعنوان باشگاه توسعه مهارتهای تفکرخلاق تاسیس شده است.استراتژی وراهبرد اصلی این باشگاه: دیدگاه توسعه ،ترویج ،پرورش وتولید مهارتهای تفکر خلاق در چارچوب اصول و ارزش ها،با قصد درخدمت بودن برای همه افراداست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]