کد: 13970205292918060

حضور موسسه آموزشی کیسان در نمایشگاه کتاب

کد: 13970205292918060

https://goo.gl/tzi3Kq

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه آموزشی کیسان با حضور در نمایشگاه کتاب خدمات آموزشی و توانمندی‌های‌شان را به علاقه‌مندان ارایه می‌کنند.

حضور موسسه آموزشی کیسان در نمایشگاه کتاب
حضور موسسه آموزشی کیسان در نمایشگاه کتاب

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی موسسه آموزشی کیسان، این موسسه در نمایشگاه کتاب حضور فعال خواهد داشت و خدمات آموزشی و توانمندی‌های آموزشی خود را به علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد.

کیسان طاهری، موسسه آموزشی کیسان با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: حضور در نمایشگاه کتاب جهت معرفی محصولات آموزشی و انتشارات موسسه امر واجبی برای ما بوده و امیدواریم با ارائه خدمات درست در این زمینه رضایت مخاطبان را جلب کنیم.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: اهداف موسسه فقط بر طرف‌سازی نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان در زمینه آموزشی است و رسالت ما این است که کمبودهای موجود را از بین ببریم.

مدیرعامل شرکت کیسان به دستاورد این رویداد برای شرکت‌های با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد:  موسسه آموزشی کیسان در نمایشگاه کتاب در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخ‌گویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت آدرس www.keysaan.ir بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه آموزشی کیسان

موسسه آموزشی کیسان، با کادر برگزیده با بالاترین امکانات آموزشی در خدمت دانش آموزان و دانشجویان میباشد