اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970217294588530

یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری امن در شمال کشور

خرید ویلاهای رویایی در منطقه زیباکنار گیلان

کد: 13970217294588530

https://goo.gl/TjEFxC

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): در شهرک‌های ویلایی آرش زیباکنار می‌توان ویلای لوکس و مدرن دارای امکانات ویژه پیدا کرده و متناسب با بودجه یکی را انتخاب و خریداری کرد. شرکت انبوه سازان آرش با در نظرگرفتن گزینه‌های مختلف مانند متراژ، تعداد خواب، موقعیت و نزدیکی به ساحل، ویلاهایی با قیمت‌های استثنایی پیشنهاد می‌دهد.

خرید ویلاهای رویایی در منطقه زیباکنار گیلان
ویلا در زیباکنار موقعیتی تکرار نشدنی برای سرمایه گذاری

قطعا همه‌ی انسان‌ها می‌خواهند محیطی که برای زندگی یا تفریح انتخاب می‌کنند آرام، سرسبز و زیبا، دنج و دارای امکانات ضروری و مدرن باشد. شاید اولین جاییکه به ذهن ما می‌رسد و این ویژگی‌ها را در ایران داشته باشد، منطقه شمال کشور است که می‌تواند از جمله رویاهای هر فردی برای داشتن یک ویلا یا زمین در این منطقه باشد. امروزه با حضور شرکت‌هایی نظیر  شرکت انبوه سازان آرش این امکان برای همه فراهم شده است که با خرید ویلا در شمال یا خرید زمین در شمال با شرایط پیش‌پرداخت ویا اقساطی به این رویای خود برسند.

برای خرید ویلا و یا زمین درشمال گزینه‌های زیادی را باید در نظر داشت که ممکن است برای شما بسیار گیج‌کننده باشد. در حالت کلی باید به نکاتی از قبیل موقعیت جغرافیایی، موقعیت اقتصادی و شرایط آب‌و هوایی منطقه اهمیت داد.

اگر به دنبال این هستید که ویلای از هر مسیری قابل دسترس باشد؟ آب و هوای ساحلی مد نظر شما است؟ ویلای مدرن و مجهز می‌خواهید؟ قصد دارید ویلای را به صورت شرایطی پرداخت کنید؟ همه اینها در زیباکنار است. از زیباکنار تا رویای شما راهی نیست. اگر به دنبال محیطی زیبا، آرام و دنج هستید که امنیت و دسترسی به مسیرهای اصلی از ویژگی‌هایش باشد، پیشنهاد ما خرید زمین و یا خرید ویلا در زیباکنار است.

هنگامی‌که پای خرید ویلا و یا خرید زمین در زیباکنار مطرح می‌شود، مسلما فضای آرام و دنج، چشم‌انداز دلنواز، نزدیکی به جنگل و ساحل در ذهن نقش می‌بندد. اگر می‌خواهید صاحب یک ویلای کلاسیک و مدرن باشید و یا با توجه به نقشه و سبک و سیاق خود یک ویلای منحصر به فرد بسازید، اگر می‌خواهید تمامی این ویژگی‌ها را در شمال داشته باشید، قطعا زیباکنار برای شما ایده‌آل‌ترین شهر برای خرید زمین، ویلا و ساخت‌و‌ساز است.

شرکت انبوه سازان آرش، با بیش از 14 سال سابقه موفق در امر ساخت‌و‌ساز مدرن و کلاسیک در زیباکنار، اینک به برندی معتبر و نامی کاملا آشنا در شمال کشور تبدیل شده است. شرکت آرش، در حال حاضر مالک سیزده شهرک و تعدادی انبوهی ویلای انفرادی مدرن و کلاسیک در زیباکنار شمال بوده، که این ویلاها در طراحی و ساخت، دارای گواهینامه‌ی بین‌المللی می‌باشند. پس مطمئنا بهترین گزینه، از لحاظ ظاهر و زیبایی را، تنها و تنها می‌توانید در شهرک‌های آرش زیباکنار پیدا کنید.

ویلا زیباکنار هر قدر هم که زیبا باشد، از لحاظ مالی نیز باید به گونه‌ای باشد که مشتریان بتوانند از آن بهره‌مند شوند. از این جهت نیز شرکت انبوه‌سازان آرش با شرایط نقد و اقساط خرید ویلا، دست مشتریان را از هر جهت آزاد گذاشته است. ویلاهای مدرن و لوکس در مناطقی عالی با بهترین آب‌و‌هوا و چشم اندازهایی بکر که توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. امروزه استان گیلان جایگاه خاصی برای سرمایه‌گذاری خرید ویلا و خرید زمین است که با توجه به تمامی آپشن‌های مهمی که زیر نظر مهندسان با تجربه و با درایت آرش تفکیک و برنامه‌ریزی شده‌اند، بهترین موقعیت را به وجود آورده‌اند.

در شهرک‌های ویلایی آرش زیباکنار می‌توان ویلای لوکس، مدرن، دارای امکانات ویژه، دوبلکس و … پیدا کنید و متناسب با بودجه خود یکی را انتخاب و خریداری کرد. شهرک آرش با در نظرگرفتن گزینه‌های مختلف مانند متراژ، تعداد اتاق خواب، موقعیت جغرافیایی و نزدیکی ویلا به ساحل، نوع سند و … ویلاهایی با قیمت‌های متفاوت را  پیشنهاد می‌دهد.

مجموعه شهرک‌های ویلایی آرش زیباکنار:

-  شهرک های ویلایی یک تا شش آرش

-  دهکده ساحلی آرش

-  مجتمع ویلایی و رویایی وی آی پی آرش

-  شهرک نگین آرش

- شهرک الماس آرش

-  شهرک ساحلی آرش

- کاخ‌های آریایی آرش

- مجموعه رویال آرش

· و بسیاری دیگر از شهرک های ویلایی ساخته شده در منطقه ساحلی زیباکنار.

ویلاهای آرش زیباکنار، در متراژها و دکوراسیون‌های مختلف برای تمامی قشرهای جامعه ساخته شده‌اند. تا راه هیچ‌گونه تردیدی را برای شما باقی نگذارند. همچنین شرایط ویژه‌ی تدارک دیده شده برای فروش تمامی این ویلاها، تصمیم‌گیری را به نهایت آسانی می‌رساند.

قیمت شهرک آرش زیباکنار متناسب با رضایت مشتری و رفاه حال این عزیزان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال برای فروش ویلا در زیبا کنار نیز شرایط ویژه‌ای برای خریدار ویلا مهیا می‌کند تا بتواند با پرداخت پیش‌قسط و مابقی به صورت اقساط ۱۲ شرایط خرید آسان ویلا در زیبا کنار را برای شما مهیا کند. بنابراین قیمت شهرک آرش زیباکنار متناسب با شرایط شما متغیر است.

همچنین در نزدیکی و در کنار هر شهرک، مجتمع‌های تفریحی، مناسب برای کودکان و بزرگسالان بنا شده است. تا شب‌های خود را با خاطره ‌های دلنشین و نورانی، زیباتر کنید. به علاوه ساحل اختصاصی و بی‌نهایت زیبای کاسپین، که نگین شمال و ایران است. باعث می‌شود غروب زیبای خورشید را در سواحل خلوت مجاور ویلاهای انفرادی آرش، مشاهده و از زیبایی بی‌بدیل آن لذت ببرید.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد شهرک‌های ویلایی آرش زیباکنار:

- امکان ارائه ویلاهای کاملا مبله، با امکانات پکیج، وان، جکوزی، فضاسازی شده، آبنما

- امکان پرداخت مرحله به مرحله و طولانی مدت با اقساط بدون بهره

- امکان استفاده از تسهیلات و وام‌های بانکی

- صدور سند رسمی با نام شخص شما

- ارائه ساختمان‌های هوشمند نسل نو و با جدیدترین تکنولوژی‌ها

- امکان پیگیری مستندات رسمی از مراجع زیربط

شرکت آرش زیباکنار، در هیچ امر مرتبط با رفاه فروگذار نمی‌کند و متخصصین و کارکنان حرفه‌ای شهرک ویلایی آرش زیباکنار، تمام روزهای سال، مدافع حقوق و تامین‌کننده‌ی امنیت مشتریان هستند. شرکت انبوه سازان آرش ، با به کارگیری از بالاترین تکنولوژی و استانداردهای ساخت، محیطی استوار و در عین حال ظریف را  بنا کرده است.

شرکت انبوه سازان آرش از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آورد با بازدید حضوری از شهرک‌های آرش زیباکنار و ویلاهای بی‌نظیر آرش تصمیم خود را قطعی کرده و زندگی خود را، بی‌معطلی تغییر دهید. مشاوران در طی تمام شبانه روز، پاسخگو و راهنمای علاقه‌مندان خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرک های ویلایی آرش

شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی با ۱۳ سال سابقه در حوزه طراحی و ساخت شهرک های ویلایی آرش در منطقه ساحلی زیباکنار به مدیریت و سرمایه گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء توانسته با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد تومان و ساخت و اجرای بیش از ۵۸ هزار متر مربع پروژهای ویلایی و ایجاد اشتغال مستقیم و پایدار برای بیش از ۱۵۰۰ نفر توانسته سهم بسزایی در توسعه اقتصادی استان گیلان و منطقه آزاد انزلی بردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]