اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970309298355416

مدیر امور شعب استان‌های بانک ایران زمین تاکید کرد:

ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانکداری دیجیتال

کد: 13970309298355416

https://goo.gl/n7x88K

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تودیع مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین، با حضور مدیر امور شعب استان‌ها، مدیر شعب استان‌های مازندران و سمنان، رؤسای شعب و واحدهای ستادی استان گلستان در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانک داری دیجیتال
ضرورت تغییر نگاه و تفکر برای تحقق بانکداری دیجیتال

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این گردهمایی محمد حسینی کناروئی مدیر شعب استان‌ها ضمن بررسی عملکرد شعب در دو ماهه نخست سالجاری به افق ۱۴۰۰ بانک و انتخاب شعار بانک دیجیتال اشاره و گفت: برای تحقق شعار بانک، تغییر نگاه و تفکر نیروی انسانی یک ضرورت است و قطعاً با نگاه سنتی رسیدن به اهداف نهایی امکان‌پذیر نیست.

حسینی کناروئی افزود: امروزه پیشرفت در تکنولوژی باعث شده تمامی کسب‌وکارها استراتژی خود را تغییر دهند و مجموعه‌ای موفق است که استراتژی و شعار خود را عملیاتی و اجرایی کند.

وی به نقش همکاری و همیاری پرسنل برای رسیدن به افق بانک اشاره و اظهار داشت: حرکت عظیمی در پیش رو داریم که قطعاً با تجربه نیروهای بازنشسته و توان و همت جوانان پویا اتفاقات خوب رقم خواهد خورد.

در ادامه این جلسه نیز از زحمات ۶ ساله محمدتقی بهشتی مدیر شعب استان گلستان با اهدای لوح تقدیر شد.

در پایان سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران به ضرورت تشکیل تیم‌های بازاریابی در شعب و مراجعه به محل فعالیت مشتریان و در نهایت تلاش برای افزایش سپرده و جذب منابع تاکیدکرد.

کناروئی در حاشیه این مراسم به همراه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان‌‌های مازندران، گلستان و سمنان از شعب ولیعصر و گرگان بازدید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه