اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300368977

نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی

قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی (UPVC) چگونه محاسبه می‌شود؟

کد: 13970323300368977

https://goo.gl/HdEUuy

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی و عوامل موثر در قیمت‌گذاری پنجره‌ها؛ نحوه محاسبه قیمت به این صورت است که پس از مشخص شدن ابعاد در و پنجره‌ها، طراحی شکل ظاهری و بازشوها، نقشه تهیه شده وارد نرم‌افزار آنالیز شده و مواد مصرفی مشخص می‌شود و طبق آن قیمت ساخت پنجره دوجداره مشخص می‌شود .

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی (UPVC) چگونه محاسبه میشود ؟
سایان وین ؛ تولید کننده در و پنجره دوجداره
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی (UPVC) چگونه محاسبه میشود ؟
سایان وین ؛ تولید کننده برتر در و پنجره دوجداره
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی (UPVC) چگونه محاسبه میشود ؟
سایان وین نماینده رسمی پروفیل های وینتک و هافمن

پروفیل، یراق‌آلات، شیشه، مقاطع تقویتی و همچنین نحوه اجرای پنجره دوجداره یو پی وی سی از عوامل موثر در قیمت‌گذاری پنجره‌ها است

درب و پنجره دوجداره UPVC متشکل از اجزا مختلفی است که شامل پروفیل، یراق آلات، شیشه، مقاطع تقویتی است که علاوه بر آن‌ها نحوه اجرای در و پنجره دوجداره از عوامل موثر در قیمت گذاری پنجره‌ها است.

نحوه محاسبه به این صورت است که پس از مشخص شدن ابعاد در و پنجره‌ها، طراحی شکل ظاهری و بازشوها، نقشه تهیه شده وارد نرم افزار آنالیز شده و مواد مصرفی مشخص می‌شود و طبق آن قیمت پنجره دوجداره مشخص می‌شود.

یک فرمول ساده برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره:

(پروفیل مصرفی × قیمت متر طول) + (شیشه مصرفی × قیمت متر مربع) + (یراق آلات × قیمت واحد) = کل هزینه ساخت یک پنجره

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی براساس متر مربع !

اگر به دنبال قیمت پنجره دوجداره باشید مطمئنا با قیمت‌هایی بر مبنای متر مربع برخورد کرده‌اید که به هیچ وجه مبنای درستی برای محاسبه قیمت نخواهد بود و اعداد و ارقامی که اعلام می‌شود کاملا غیر واقعی خواهد بود.

متقاضی پنجره دوجداره از دفاتر فروش شرکت‌های مختلف در زمینه ساخت، فروش و نصب در و پنجره‌های دوجداره استعلام قیمت می‌گیرد و با قیمت براساس متر مربع مواجه می‌شود.

به عنوان مثال: یک پنجره دوجداره یو پی وی سی در ابعاد 100 در 200 سانتی‌متر را در نظر گرفته و در دو حالت مختلف قیمت‌گذاری کنید:

در حالت اول، پنجره سه قسمت دارد و بازشوی آن در وسط است و در حالت دوم، پنجره دو قسمت است و یکی از قسمت‌ها بازشو است.

نکته جالب توجه اینجا است که هر دو پنجره یک متر مربع است (هر دو 2 متر مربع) اما مقدار پروفیل مصرفی در پنجره حالت اول یک متر طول بیشتر از حالت دوم است و هزینه تمام شده آن از حالت اول بیشتر است حال اینکه چطور این شرکت‌ها قیمت را براساس متر مربع می‌دهند جای سوال است !   

سایان وین؛ تولید‌کننده درب و پنجره دوجداره

گروه تولیدی سایان وین تولید کننده سیستم در و پنجره دوجداره با پروفیل یو پی وی سی UPVC، توری‌های جمع شونده (توری پلیسه) و شیشه‌های دوجداره و سه جداره در سال 1390 شروع به فعالیت کرد. تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات است.

در جهت راستای تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار سایان وین قرار گرفته است.

گروه تولیدی سایان وین با اخذ نمایندگی رسمی شرکت‌های هافمن و وینتک سعی کرده آنچه شایسته صنعت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (UPVC) است را به سازندگان و مشتریان خود ارائه کند.

این مجموعه توانسته است با بهره‌مندی از تیم فنی و نیروی مهندسی مجرب و متعهد و نیز با استفاده از ماشین‌آلات به روز و ارائه خدماتی چون مشاوره و بازدید رایگان از پروژه‌های مشتریان خود و در اختیار گذاشتن اطلاعات و آگاهی دادن، محصولی با کیفیت تولید و به بازار عرضه کند.

تمامی محصولات تولید شده و اجرا شده در سایان وین با ضمانت 10 ساله تحویل مشتری می‌شود.

برای مشاهده محصولات و دریافت اطلاعات تماس به وب‌سایت سایان وین مراجعه کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایان وین

سایان وین ؛ تولیدکننده برتر در و پنجره دوجداره ، نماینده رسمی پروفیل های وینتک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]