اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970329301037014

عرضه رام و فایل فلش فارسی گوشی و تبلت های اسمارت smart

کد: 13970329301037014

https://goo.gl/KAN7mt

، زنجان , (اخبار رسمی): رام‌های فارسی گوشی و تبلت‌های اسمارت smart کاملا تست شده و فارسی که توسط شرکت سازنده گوشی‌های اسمارت ارائه شده و رام‌های اورجینال فارسی هستند که با فلش کردن روی گوشی مشکلات نرم‌افزاری را به راحتی حل می‌کنند.

رام و فایل فلش فارسی اسمارت تست شده و تضمینی
رام اسمارت SMART با لینک دانلود مستقیم همراه با آموزش فلش کردن: دانلود رام فارسی اسمارت

وب سایت فیم رام کار خود را به عنوان عرضه‌کننده رام و فایل فلش گوشی و تبلت‌های برند اسمارت آغاز کرده و رام‌های تست شده و فارسی اسمارت را عرضه می‌کند تمامی رام‌ها تست‌شده و فارسی هستند

بررسی گوشی و تبلت‌های اسمارت:

در کنار شرکت‌هایی که به اصطلاح بازار گوشی موبایل را قبضه کرده‌اند و اجازه عرض‌اندام به بسیاری از برندهای ضعیف‌تر نمی‌دهند، شرکت اسمارت با تولید محصولات مختلف هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد و از نفس نیفتاده!

باوجوداینکه درصد بالایی از کاربران خرید پرچم‌داران و محصولات بالا رده را ترجیح می‌دهند نمی‌توان نیاز به گوشی‌های موبایل ارزان‌قیمت که بتوانند نیازهای روزمره افراد را مرتفع کنند نادیده گرفت. با همین دید شرکت‌های بسیاری همچون اسمارت پا به میدان گذاشته‌اند تا درصدی هرچند ناچیز از سهام بازار را به خود اختصاص دهند. اسمارت یکی از برندهای تازه‌وارد است که زمان زیادی از ورودش به بازار ایران نمی‌گذرد.

گوشی و تبلت های برند اسمارت smart جزو گوشی و تبلت‌های چینی خوب بازار ایران هستند که حدود 3 سال پیش وارد بازار ایران شده‌اند و طرفداران خاص خود را دارد ، قیمت مناسب و امکانات خوب از ویژگی‌های بارز گوشی و تبلت‌های اسمارت است.

دانلود رام و فایل فلش گوشی و تبلت اسمارت smart:

گروه فیم رام از سال 91 کار خود را به عنوان عرضه‌کننده رام برای گوشی و تبلت‌های اندروید آغاز کرد و در فیم رام انواع رام گوشی و تبلت‌های اندروید عرضه می‌شود.

از 2 سال پیش با همه گیر شدن استفاده از گوشی‌های برند اسمارت بر آن شدیم تا رام فارسی برای این مدل عرضه کنیم که رام‌های تست شده و فارسی اسمارت را در اختیار کاربران قرار دهیم .

مزیت فلش کردن گوشی و تبلت اسمارت smart:

با دانلود رام فارسی اسمارت از سایت فیم رام و فلش کردن روی گوشی و تبلت طبق آموزش‌های قرار داده شده در سایت شما قادر خواهید بود کلیه مشکلات نرم‌افزاری گوشی و تبلت اسمارت همچون:

  • هنگ روی لوگو
  • فراموشی رمز
  • مشکل زبان فارسی
  • مشکل ویروسی بودن دستگاه
  • مشکل فراموشی رمز و ....

را به راحتی حل کنید.

روش دانلود رام اسمارت از سایت فیم رام:

برای دانلود رام اسمارت از سایت فیم رام به روش زیر اقدام کنید:

  1. به آدرس famerom.ir بروید.
  2. به قسمت رام‌های اسمارت مراجعه کنید.
  3. فایل مورد نظر را انتخاب کرده و وارد سبد خرید کنید.
  4. مبلغ را پرداخت کرده و فایل را دانلود کنید.

توجه : برخی از رام‌های اسمارت به صورت رایگان در سایت قرار گرفته است

برای یادگیری آموزش فلش کردن رام بر گوشی و تبلت اسمارت از لینک زیر اقدام کنید:

آموزش فلش کردن گوشی و تبلت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیم رام

فیم رام سایت تخصصی در زمینه دانلود رام و فایل فلش گوشی و تبلت اندروید و همچنین ارائه آموزش های رایگان تعمیرات نرم افزاری موبایل و تبلت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]