اطلاعات تماس
  • 041344*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302329090

سامانه اجاره سوئیت منزل و آپارتمان مبله در تبریز را بیشتر بشناسید

کد: 13970406302329090

https://goo.gl/dySZYN

، تبریز , (اخبار رسمی): با هدف معرفی تاسیسات گردشگری و همچنین اجاره سوئیت منزل و آپارتمان مبله در تبریز، سایت سوئیت‌یاب به آدرس سوئیت.com در تابستان امسال رونمایی شد.

سوئیت یاب،سامانه اجاره سوئیت منزل و آپارتمان مبله در تبریز را بیشتر بشناسید
سوئیت یاب ، اجاره سوئیت ، منزل و آپارتمان مبله در تبریز

سوئیت یاب، یک سایت رزرواسیون مکان‌های اقامتی در تبریز است

به گزارش سوئیت یاب، سایت سوئیت.com که یک سایت رزرواسیون مکان‌های اقامتی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد اجاره سوئیت منزل و آپارتمان مبله در تبریز و معرفی امکانات گردشگری را تسهیل کند.

بابک خسروی، مدیر سوئیت‌یاب در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: با توجه به انتخاب کلانشهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی در سال جاری  سفرها به شهر تبریز افزایش داشت، با توجه به سردرگمی مسافران در انتخاب مکان اقامتی بر آن شدیم بستری جهت معرفی تاسیسات گردشگری جهان‌شهر تبریز به گردشگران فراهم کنیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: ما در این مجموعه می‌کوشیم تا با ارائه اطلاعات کامل واحدهای اقامتی از قبیل هتل، هتل آپارتمان، سوئیت، منزل و آپارتمان مبله به مسافران، آنها را در یافتن اقامتگاه کمک کنیم.

گفتنی است سوئیت‌یاب، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف 20 درصدی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت سوئیت‌یاب به آدرس سوئیت.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سوئیت یاب

مرکز معرفی تاسیسات گردشگری هتل،مهانپذیر،سوئیت،تفرجگاه و مراکز خدماتی رفاهی

اطلاعات تماس
  • 041344*****
[نمایش اطلاعات]