اطلاعات تماس
  • 021۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302469065

در دفتر خلاقیت و گسترش کار آفرینی شریف برگزار می‌شود

یک تابستان آموزش، یک عمر کار‌آفرینی

کد: 13970406302469065

https://goo.gl/nXUhcv

، تهران , (اخبار رسمی): برای سومین بار مدرسه کسب و کار دانشگاه شریف با حضور اساتید تراز اول کارآفرینی در دفتر خلاقیت و گسترش کار آفرینی شریف برگزار می‌شود. این مدرسه به مدیریت دکتر علیرضا فیض‌بخش عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف در تابستان ۹۷ برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام تا 15 تیر ماه است.

یک تابستان آموزش، یک عمر کار‌آفرینی
یک تابستان آموزش، یک عمر کار‌آفرینی

یکی از موارد لازم ثبت‌نام در این دوره ارسال فیلمی ۹۰ ثانیه‌ای است که در آن باید علت علاقه‌مندی به حضور در مدرسه کسب‌و‌کار شریف بیان شود تا داوران براساس توضیحات متقاضی اقدام به گزینش نهایی افراد کنند

تابستان فصل شادی و فراغت است و نوجوانان و جوانان  همیشه در پی ساختن تابستانی متفاوت و سرشار از هیجان‌ هستند، اما؛ چگونه یک تابستان مفید می‌توان ساخت؟

خیلی از بزرگترها تابستان‌های خود را به یادگیری یک حرفه پرداختند و برخی هنوز از آن فن در کسب‌وکار خود استفاده می‌‌کنند. این روزها نظام آموزشی چنان دانش‌آموزان را درگیر برنامه‌های درسی کرده است که برخی از والدین همه تلاش خود را می‌کنند تا با برنامه‌های بسیار سنگین آموزشی، تابستان مفیدی برای فرزندان بسازند.

اما آیا واقعا این کلاس‌ها مفید هستند؟

آیا می‌دانید انسان‌های موفق، آینده کارآفرینان هستند که ایجاد و توسعه کسب‌وکار خود را معطل ایجاد کار از سمت دولت و دیگران نمی‌کنند؟ آنها می‌توانند خودشان را بشناسند و به دیگران معرفی کنند. ریسک متعادل داشته باشند و قدم‌های بزرگی به سمت موفقیت بردارند.

نظام آموزشی کشور در آموختن کارآفرینی بسیار ضعیف عمل کرده است و اکنون دفتر خلاقیت و گسترش کار آفرینی شریف برای سومین بار مدرسه کارآفرینی شریف را با حضور اساتید تراز اول کار‌آفرینی برگزار می‌کند.

این مدرسه به مدیریت علیرضا فیض‌بخش عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف در تابستان ۹۷ برگزار خواهد شد و قصد دارد با بیدار کردن خلاقیت و نوآوری و پیداکردن عنصر وجودی هر فرد، موجبات موفقیت آینده‌ او را فراهم سازد.

هدف این مدرسه پرورش انسان‌هایی‌ است که بتوانند فارغ از فضای رسمی آموزش در کشور با ذهنیتی ارزش‌آفرین به دنبال خلق ایده‌های نو و کشف فرصت‌های موجود باشند. چنین فردی می‌تواند در آینده با استفاده از ظرفیت‌های فراوان موجود در جامعه به ایجاد اشتغال و ثروت‌آفرینی برای خود و جامعه بپردازد.

این دوره که سومین دوره برگزاری این مدرسه به حساب می‌آید با محوریت دختران و پسران ۱۳ تا ۲۰ سال تابستان امسال در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

افراد حاضر در مدرسه به عضویت باشگاه کارآفرینان جوان دفتر  خلاقیت و گسترش کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف هم درمی‌آیند. داشتن کارت عضویت این باشگاه امکان شرکت در همایش‌ها و جشنواره‌هاى مختلف آینده را برای اعضا به همراه خواهد داشت و کسانى که موفق به دریافت کارت عضویت ویژه شوند، می‌توانند از تسهیلات این مجموعه بهره‌مند شوند.

در این دوره برای اولین بار، مدرسه کسب‌وکار شریف برای خارج از مرزهای شریف هم برنامه دارد و به صورت مجازی در ۳۰ شهر بزرگ کشور هم راه‌اندازی خواهد شد تا کسانی که توانایی حضور فیزیکی در کلاس‌ها را ندارند به صورت مجازی از کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که یکی از موارد لازم برای ثبت نام در این دوره ارسال فیلمی ۹۰ ثانیه‌ای است که در آن باید علت علاقه‌مندی به حضور در مدرسه کسب‌و کار دانشگاه شریف بیان شود تا داوران براساس توضیحات متقاضی اقدام به گزینش نهایی افراد کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.sharifsummerschool.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی

دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی یکی از مجموعه های دانشگاه صنعتی شریف می باشد که به مدیریت دکتر سید علیرضا فیض بخش به گسترش تفکر و آموزش کار آفرینی می پردازد.

اطلاعات تماس
  • 021۶۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کارآفرینی و استارتاپ | علم و آموزش