اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970415303559153

محصول تازه سپهر گستر فرتاک پارس رونمایی شد

نرم افزار تحت وب صندوق قرض الحسنه گندم، رقیب ایرانی و تازه نفس بازار

کد: 13970415303559153

https://goo.gl/ofMYdH

، (اخبار رسمی): محصول تازه سپهر گستر فرتاک پارس با نام نرم افزار تحت وب صندوق قرض الحسنه گندم در وب‌سایت رسمی www.gandom.click رونمایی و به بازار عرضه شد.

نرم افزار تحت وب صندوق قرض الحسنه گندم رقیب ایرانی و تازه نفس بازار
نرم افزار تحت وب صندوق قرض الحسنه گندم، رقیب ایرانی و تازه نفس بازار

ساده و هوشمند صندوق قرض‌الحسنه خانوادگی و شرکتی خود را به صورت تحت‌وب و بدون دردسرهای نگهداری و نصب روی ویندوز و موبایل به صورت تحت وب تجربه کنید

به گزارش روابط عمومی سپهر گستر فرتاک پارس، در تاریخ 97/04/12، وب سایت رسمی www.gandom.click میزبان رونمایی از نرم افزار تحت وب صندوق قرض الحسنه گندم، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه نرم‌افزارهای تحت وب ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر مدیریت ساده و سریع و دسترسی در هر زمان و مکان  را ارائه کند تا این خدمت تازه در قالب وب و و موبایل را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، نرم افزار تحت وب صندوق قرض الحسنه گندم دارای محاسنی است که اعم از ساده و هوشمند ، کاربرپسند، دارای گزارش‌های متعدد مدیرتی، امکان ورود اعضا به پنل (به صورت اینترنت بانک) و.. است و می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری و مدیریت شفاف‌تر صندوق‌های قرض‌الحسنه خانوادگی و شرکتی شود.

وحید الوندی مدیرعامل سپهر گستر فرتاک پارس، تولید این محصول را نتیجه 2 سال  کار در این مجموعه دانست و گفت: انتخاب معماری و تکنولوژی مورد استفاده برای تولید این محصول از زمان شروع اجرایی کردن پروژه  آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را از سال گذشته به صورت پایلوت روی چندین صندوق قرض الحسنه با تعداد اعضا متوسط تا بزرگ تست و اجرایی کرده است اعلام و ادامه داد: محصول به صورت دائمی توسط شرکت تولیدکننده در حال توسعه و افزودن ویژگی‌های جدید به بخش های مختلف آن هستیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]