اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970427305609267

سامانه تخصصی معرفی آموزشگاه های کنکور و زبان

118edu، سامانه تخصصی معرفی آموزشگاه‌های کنکور و زبان

کد: 13970427305609267

https://goo.gl/8BF13k

، مشهد , (اخبار رسمی): 118edu، یکی از فعال‌ترین سامانه‌های معرفی آموزشگاه‌های کنکور و زبان در سطح کشور، یکی از بهترین جایگاه‌ها جهت معرفی و برندسازی آموزشگاه است، با 118edu آموزشگاه‌ها، جز آموزشگاه‌های پر جستجو شهر خود خواهند شد چرا که با سامانه معرفی آموزشگاه‌های زبان و کنکور، آن آموزشگاه به صفحه اول گوگل خواهد آمد.

118edu، سامانه تخصصی معرفی آموزشگاه‌های کنکور و زبان
118edu، سامانه تخصصی معرفی آموزشگاه‌های کنکور و زبان

تبلیغات و معرفی یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر برندی در هر زمینه‌ای است، به خصوص که زمینه آموزش در کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معرفی یک آموزشگاه خوب در کنار ارایه خدمات با کیفیت به دانش آموز، باعث ایجاد رشد و همچنین گسترش آموزش می‌شود.

معرفی آموزشگاه امری مهم در زمینه کار آموزشی است زیرا که اگر آموزشگاهی هرچند بهترین خدمات را ارایه دهد ولی شناخته نشود چیزی جز هدر رفتن انرژی ندارد.

ولی معرفی و تبلیغات هزینه بالایی دارد، از ین رو اهمیت خصوصیات سامانه 118edu را می‌توان متوجه شد، خصوصیاتی همچون رنک بالا بودن در گوگل، محتوا و ساختار استاندارد، بازدید روزانه چند هزار نفر، نمایش اطلاعات به راحت‌ترین شکل و….

در اکثر مواقع بازدید کننده از موتور جستجو گوگل به 118edu متصل می‌شود و این یعنی بازدیدکننده در جستجو آموزشگاه است، پس بهترین زمان برای معرفی آموزشگاه‌ها در همین موقع است.

118edu، سامانه تخصصی معرفی آموزشگاه‌های کنکور و زبان ، با آنالیز صفحات خود صفحاتی که بیشتر بازدید داشتند را برای درج بنر با سایزهایی استاندارد در نظر گرفته است تا اگر آموزشگاهی قصد معرفی خود در سطح وسیع‌تر و جذب بیشتری نسبت به رقبای خود داشت بتواند از آنها بهره ببرد و برعکس دیگر سایت‌ها که تمامی هدف آنها فقط از تبلیغات بالا بردن درآمد است، 118edu مبنا را بر جذب مخاطب برای آموزشگاه‌دار گذاشته است. در همین راستا به مدت 2 سال امکان قراردادن بنر بر روی سایت غیر فعال بود تا بیشترین بررسی ممکن بر روی رفتار کاربران مراجعه کننده به سامانه انجام شود .

علاقه‌مندان جهت درج تبلیغات با بیشترین بازدهی ممکن ولی کمترین هزینه‌ می‌توانند به سایت 118edu مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پورتال معرفی آموزشگاه‌های مشهد | 118edu

118edu سامانه رسمی معرفی آموزشگاه های مشهد در سطح استان خراسان رضوی میباشد ، از جمله خدمات 118edu معرفی شما در سامانه و گوگل میباشد ، هوشمند سازی و طراحی وب سایت ، مشاوره تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و همچنین انتشار مقالات به نام خود شما ، ما در 118edu سعی کرده ایم که تمامی خدمات برای معرفی آموزشگاه شما را با کمترین قیمت ولی بالاترین کیفیت در فضای مجازی در اختیارتان قراردهیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش