اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970506307418734

خرید ملک در گرجستان با کمترین مبلغ

خرید ملک در گرجستان با مبلغ 35 هزار دلار

کد: 13970506307418734

https://goo.gl/ggnHm5

، (اخبار رسمی): در حال حاضر طبق قوانین جاری گرجستان، هر فردی که حداقل مبلغ 35 هزار دلار آمریکا هزینه کند و ملک خریداری کند به وی اقامت 1 ساله موقت گرجستان اعطا خواهد شد.

خرید ملک در گرجستان با مبلغ 35 هزار دلار
خرید ملک در گرجستان با مبلغ 35 هزار دلار

در خیابانهائی نظیر پکینی، واکه و منطقه سابورتالو به دنبال ملک با قیمت 35 هزار دلار آمریکا نباشید زیرا در این صورت املاک با تعداد سال ساخت بالا و به صورت قدیمی خریداری می‌کنید و متضرر خواهید شد

خرید ملک در گرجستان با مبلغ 35 هزار دلار

کشور گرجستان در حال حاضر به دلیل وضعیت استراتژیک تجاری، مقصد بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی است و به همین دلیل سیاست‌های مهاجرتی این کشور نیز براساس مواردی همچون سرمایه گذاری پایه ریزی شده است .

در خصوص موضوع خرید ملک در گرجستان، در حال حاضر، هر شخصی که با مبلغ 35 هزار دلار آمریکا در گرجستان ملکی را خریداری کند به شخص خریدار و خانواده وی اقامت گرجستان به صورت موقت و یکساله اعطا خواهد شد.

در گرجستان ملک و مستغلاتی که برای اتباع خارجی استفاده می‌شود شامل زمین، خانه و مغازه است. مهم نیست که ملک مورد نظر چند سال ساخت باشد اما باید توجه داشته باشید که زمین با کاربری کشاورزی به هیچ عنوان به اتباع خارجی فروخته نمی‌شود.

در حال حاضر اگر به دنبال خرید ملک یا خرید خانه در گرجستان هستید، می‌توان زمان حاضر را حساس‌ترین زمان برای خرید خانه دانست زیرا طبق اعلام دولت گرجستان به منظور مبارزه با مهاجرت‌های غیرقانونی و مبارزه با جرایم سازمان یافته نظیر پول‌شوئی، حداقل هزینه خرید ملک برای اتباع خارجی از 35 هزار دلار به 100 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

همچنین دولت اعلام کرده که اتباع خارجی که متقاضی اقامت دائم گرجستان هستند می‌توانند با 10 سال تمدید متوالی، اقامت خود را از موقت به دائم تبدیل کنند.

در حال حاضر در چند مورد می‌توانید اقامت را از طریق خرید با حداقل هزینه 35 هزار دلار آمریکا ملک اخذ کنید:

  • خرید ملک یا خانه‌ای که سال ساخت بالا نظیر ۱۰ سال ساخت دارد ولی به دلایلی خانه را ۲ سال ساخت به شما معرفی می‌کنند.
  • خرید ملک یا خانه‌ای که از پروژه یا صاحب ملکی باشد که اعتبار ندارد و مشکلات مربوط به سند و مشکلات ساخت دارد و مالک خانه یا پروژه قصد فروش به هر ترتیبی را دارد و کمیسیون زیادی را برای فروش ملک یا خانه مورد نظر تعیین کرده است.
  • خرید ملک یا خانه به صورت سیاه .
  • خرید ملک یا خانه به صورت سفید با متراژ بسیار پائین.

توصیه می‌شود به هیچ عنوان املاک گرجستان را به صورت مبله خریداری نکنید، در اکثر مواقع متضرر خواهید شد. زیرا هزینه مبله شدن یک خانه حداکثر 2 هزار دلار است، این در حالی است که صاحبان املاک در صورتی که خانه مبله باشد حداقل 4 هزار دلار خانه را گران‌تر می‌فروشند.

در هر حالتی توصیه ما به شما خرید ملک به صورت سفید است زیرا از نظر هزینه مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. همچنین در حالتی که ملک را مستقیماً از طرف سازنده خریداری می‌کنید احتمال آنکه زیرساخت ساختمان دچار خرابی و یا معیوب شود بسیار کمتر است زیرا صاحب اول ملک شما هستید و در صورت به وجود آمدن مشکل، از طریق شرکت ساخت‌وساز مستقیماً و در اسرع وقت می‌توانید مشکل را حل کنید.

توصیه دیگر کارشناسان املاک شرکت سام جورجیا به هموطنان این است که در خیابان‌هائی نظیر پکینی، آقماشنبلی، واکه و بلخص منطقه سابورتالو به دنبال ملک با قیمت 35 هزار دلار آمریکا نباشید زیرا در این صورت املاک با تعداد سال ساخت بالا و به صورت قدیمی خریداری می‌کنید و پس از مدتی ممکن است با ملک مورد نظر دچار مشکل شوید.

در حال حاضر در مناطق زیر با مبلغ 35 هزار دلار می‌توان خانه خریداری کرد:

ایسانی، دیقومی، دیدوبه ، جیکیا، وارکتیلی، وازیسوبانی و …

اما نوع ملک که سیاه، سفید و یا سبز باشد کاملاً وابسته به نوع پروژه و کیفیت ساخت و اعتبار آن دارد که توصیه می‌شود پیش از هرگونه اقدامی از کارشناسان املاک سام جورجیا مشاوره رایگان دریافت کنید.

لازم است پیش از هرگونه اقدام برای خرید به میزان کافی مشاوره دریافت کنید، از مناطق مختلف دیدن کرده و توجه کنید تا زمانی که صد در صد در مورد خرید ملک خود مطمئن نیستنید به هیچ عنوان به هیچ کارگزار و یا بنگاه املاک هزینه‌ای را با عناوینی نظیر بیعانه پرداخت نکنید.

همچنین بین خرید خانه در تفلیس و یا باتومی، خرید در تفلیس را پیشنهاد می‌شود زیرا به عنوان پایتخت گرجستان رشد اقتصادی سریع‌تری دارد و از نظر سرمایه‌گذاری نیز از جهات گوناگون مناسب‌تر است. سرمایه‌گذاری در شهر باتومی را تنها زمانی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش توریست دارید به شما توصیه می‌شود .

همچنین توجه داشته باشید که شرکت سام جورجیا در حال حاضر به رایگان قیمت ملک مورد نظر شما را در اختیار شما قرار می‌دهد و اینکار از طریق بررسی‌های فراوان توسط کارشناسان زبده املاک این شرکت صورت می‌پذیرد، پیش از هرگونه خرید می‌توانید با کارشناسان این شرکت در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید و با ارائه کد ملک مورد نظر استعلامات به رایگان انجام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مهاجرتی سام جورجیا

موسسه حقوقی و مهاجرتی سام جورجیا ( Samgeorgia LTD ) با داشتن نزدیک به یک دهه سابقه ارائه خدمات حقوقی در کشور گرجستان و دارای مجوز قانونی در این زمینه از اداره ثبت شرکتها و دادگستری گرجستان و دارای کارشناسان و وکلای باتجربه گرجی ، آماده ارائه خدمات و مشاوره های رایگان در زمینه های ثبت شرکت و اقامت در گرجستان.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی