اطلاعات تماس
  • 021557*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308179373

گفت و گو با مهدی قاسمی مدیر عامل گروه طراحان ایده پرداز کاسپین

تهیه جزوه در سه‌ سوت با «ایران جزوه» در الکامپ 97

کد: 13970508308179373

https://goo.gl/jEd9pS

، تهران , (اخبار رسمی): گروه طراحان ایده پرداز کاسپین طراح و ایده پرداز اپلیکیشن ایران جزوه است که توانسته اپلیکیشنی متناسب با نیاز دانشجو و استاد، ایده پردازی و پیاده سازی کند. این سرویس علاوه بر رفع نیاز فرهیختگان، قدمی برای حفظ درختان و محیط زیست نیز برداشته است.

تهیه جزوه در سه‌ سوت با «ایران جزوه» در الکامپ 97
تهیه جزوه در سه‌ سوت با «ایران جزوه» در الکامپ 97
تهیه جزوه در سه‌ سوت با «ایران جزوه» در الکامپ 97
تهیه جزوه در سه‌ سوت با «ایران جزوه» در الکامپ 97

مهدی قاسمی مدیرعامل گروه طراحان ایده پرداز کاسپین در رابطه با معرفی این مجموعه گفت: مجموعه ما، استارتاپی را با نام ایران جزوه راه‌اندازی کرده است. ایران جزوه دیتابیس عظیمی از دانشگاه‌های کشور را در خود جای داده است، به نحوی که وقتی وارد این پلتفرم می‌شوید به راحتی می‌توانید دانشگاه مورد نظر خود را در هر شهر انتخاب کرده و بعد از انتخاب مقطع تحصیلی در نهایت به رشته و جزواتی که اساتید در آن دانشگاه تدریس می‌کنند برسید.

وی در رابطه با مزیت ایران جزوه نسبت به سایر رقبا، گفت: یکی از امتیازاتی که ایران جزوه دارد قابلیت کاربر‌محور بودن آن است، به این صورت که کاربران می‌توانند در این بستر ثبت‌نام کرده و حساب کاربری ایجاد کنند، محتوای علمی خود را به اشتراک بگذارند و در نهایت آی‌دی خود را به دوستان ارائه دهند، این بستر مناسب اساتیدی است که می‌خواهند جزوه‌های خود را در اختیار دانشجویان خود قرار‌ دهند و در واقع این شیوه می‌تواند جایگزین ارسال ایمیلی جزوات باشد.

وی ادامه داد: دانشجوها و اساتید به راحتی می‌توانند داخل ایران جزوه محتوای علمی خود را به فروش برسانند، یکی از مزایایی ایران جزوه، بانک پاورپوینت آن است که بیش از 30 هزار اسلاید آموزشی در حال حاضر و صدها‌ هزار صفحه جزوات علمی بارگذاری شده در مقاطع مختلف علمی را در خود دارد، از دیگر امتیازاتی که ایران جزوه دارد حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب، مطبوعات و در حال حاضر در الکامپ است. وزیر ارشاد از ایران جزوه به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی علمی کشور نام بردند.

قاسمی با اشاره بر مزیت‌های ایران جزوه، مزیت‌های دیگر ایران جزوه در مقایسه با رقبا را در ادامه به این شرح اعلام کرد: زمانی که ایران جزوه راه‌اندازی شد نمونه داخلی و خارجی به هیچ عنوان نداشت. ما تقریبا دو سال و نیم کار تحقیقات انجام دادیم تا بتوانیم منابع خیلی خوبی را تامین کنیم اما در حال حاضر چند رقیب داریم که از ایران جزوه کپی‌برداری کردند، از دیگر مزایایی که ما داریم همان تفکیک شده بودن جزوات به صورت کامل و ریز است و دیگر مزیت ما بانک اطلاعات قوی است که داریم.

وی در خصوص هدف از حضور در الکامپ گفت: هدف ما بیشتر معرفی اپلیکیشن به مخاطبان بوده است چون به تازگی به‌روز رسانی نرم افزار در یک سری مارکت‌ها را داشته‌ایم.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایران جزوه به آدرس  iranjozveh.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران جزوه

گروه طراحان ایده پرداز کاسپین طراح و ایده پرداز اپلیکیشن ایران جزوه برای اولین بار توانسته است اپلیکیشنی متناسب با نیاز دانشجو و استاد، ایده پردازی و پیاده سازی نماید که علاوه بر رفع نیاز فرهیختگان، قدمی هرچند کوتاه برای حفظ درختان و حفظ محیط زیست بردارد چراکه امروزه تعداد بسیار زیادی از درختان برای مصارف کتاب ها و جزوات دانشگاه ها قطع و از بین می رود.

اطلاعات تماس
  • 021557*****
[نمایش اطلاعات]