اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308557599

گفت و گو با فرشاد مصفا مدیر مارکیتنگ دادسان

انتخاب وکیل مناسب با دادسان در الکامپ 97

کد: 13970509308557599

https://goo.gl/CvS8EJ

، تهران , (اخبار رسمی): در دادسان می‌توان درخواست حقوقی خود را ثبت کرده، در مورد نیاز حقوقی خود توضیح داده و رزومه و دستمزد پیشنهادی چند وکیل را نیز دریافت کرد. پس از انتخاب وکیل، می‌توان جلسه حضوری یا تلفنی مطابق میل خود با وکیل داشت.

انتخاب وکیل مناسب با دادسان در الکامپ 97
انتخاب وکیل مناسب با دادسان در الکامپ 97
انتخاب وکیل مناسب با دادسان در الکامپ 97
انتخاب وکیل مناسب با دادسان در الکامپ 97

فرشاد مصفا مدیر مارکتینگ دادسان در توضیح این کسب و کار، گفت: دادسان سامانه دریافت وکیل متخصص است، افرادی که نیاز به وکیل دارند برای تنظیم قرارداد، مشاوره حقوقی، وکالت و امور ثبتی درخواست خودشان را با ما مطرح می‌کنند و رزومه و قیمت پیشنهادی چند وکیلی که متخصص در کار خودشان هستند را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: سامانه دادسان دو ویژگی دارد اول اینکه اگر شخصی به مشکل بربخورد دادسان وکیل‌هایی ‌که پرونده های سابقشان با مشکل آن شخص مشابه بوده را معرفی می‌کند، و دوم اینکه ما قیمت چند وکیل مختلف را در برابرشان قرار می‌دهیم و خود این مسئله باعث رقابت میان وکلا و درنتیجه قیمت‌های به صرفه و منطقی برای کاربران می‌شود، تا به امروز 300 شهر و روستای ایران را پوشش داده‌ایم و میانگین تجربه وکلای ما 13 سال است، و به آسانی هر وکیلی نمی‌تواند وارد سیستم ما شود.

مدیر مارکتینگ دادسان در خصوص ملاک انتخاب وکلا و قیمت پیشنهادی آن‌ها، اظهار کرد: تعرفه‌های کلی وجود دارد اما قیمت هر وکیلی برای هر پرونده‌ای یکسان نیست به همین دلیل چند قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهیم، ما تا 24 ساعت پاسخگوی درخواست کاربران هستیم و به طور میانگین در 7 ساعت اول کار پیش می‌رود.

مصفا درباره وجود رقبا و مزیت دادسان نسبت به رقبا، بیان کرد: رقبا باعث می‌شوند که ما خدمات بهتری به کاربران دهیم و هم اینکه توسعه مارکت آنلاین را ایجاد می‌کنیم، مهم‌ترین ویژگی ما کاستومایز کار کردن است، برخی با قراردادهای از پیش تعیین شده کار می‌کنند، حقوق علم کلمات است و نتیجه این مسئله این است که یک کلمه یا یک بند تاثیر زیادی بر قرارداد بگذارد، ما رزومه چندین وکیل پیشنهادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهیم.

وی راه‌های‌دسترسی به دادسان را معرفی کرد و گفت: بهترین راه وب سایت ما با نام https://dadsun.ir/ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دادسان

دادسان سامانه ای است که به مردم وکیل متخصص و متناسب با پرونده خود را پیشنهاد می دهد. همچنین با پیگیری به موقع شرایطی را فراهم می سازد تا افراد با خیالی راحت شاهد پیشرفت پرونده خود باشند. https://www.DADSUN.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]