اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510308945416

مدیر عامل بانک ایران زمین:

حمایت از محیط زیست، مسئولیت اجتماعی همه ما است

کد: 13970510308945416

https://goo.gl/W3mHbs

، تهران , (اخبار رسمی): عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین، روز گذشته با حضور در غرفه این بانک در دومین دوره جشنواره روز جنگلبان گفت: در مراسمی که برگزار شد شاهد حضور مردان و زنانی بودیم که تا پای جان درمحافظ از میراث طبیعی کشور ایستاده‌اند، اما برای اینکه این ایستادگی پابرجا بماند نیازمندحمایت جمعی همه هستیم.

حمایت از محیط زیست، مسئولیت اجتماعی همه ماست
حمایت از محیط زیست، مسئولیت اجتماعی همه ما است

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، دومین جشنواره ملی روز جنگلبان همزمان با روز جهانی جنگلبان با حضور مدیرعامل بانک ایران زمین، رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور خلیل آقایی، سرهنگ قاسم سبزعلی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از جنگلبانان کشور در مرکز نمایشگاهی گفت‌وگو در تهران برگزار شد.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، با حضور در این جشنواره ضمن تاکید بر حمایت این بانک از رویدادهای محیط زیستی کشور ، اظهار داشت: حمایت از محیط زیست کشور، مسئولیت اجتماعی همه ماست. تفاوت نمی کند که در چه سمت و جایگاهی هستیم.

در انتهای این مراسم "صندوق توتک جنگلبان" با حمایت بانک ایران زمین و شرکت تامین آتیه سرزمین ایرانیان متعلق به کارکنان این بانک افتتاح شد.

«توتک جنگلبان» در واقع صندوقی است که در آینده خدماتی از قبیل آموزش و توانمندسازی جنگلبانان و مسائل رفاهی آنان را پیگیری خواهد کرد.

روز جهانی جنگلبان که برای اولین‌بار در 31 جولای 2007 میلادی توسط اتحادیه بین‌المللی جنگلبانان نام‌گذاری شده است به‌منظور اهمیت به مقام این قهرمانان هرساله در جهان گرامی شمرده می‌شود. روز ملی جنگلبانان امسال با شعار من هم یک جنگلبانم با هدف پیوند و تلفیق خانواده‌ها و جنگلبانان به اهمیت ارتباط بین خانواده‌ها با خانواده جنگلبانی کشور می‌پردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه