اطلاعات تماس
  • 099075*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970523311589562

درمان موضعی جدید زخم پای دیابتی موجب بازیابی کامل ترمیم و بهبود سریع می‌شود

درمان نوین زخم پای دیابتی توسط محققان ایرانی

کد: 13970523311589562

https://goo.gl/Q7CGFv

، (اخبار رسمی): درمان نوآورانه‌ زخم پای دیابتی بر پایه یک دهه تحقیقات دانشگاهی انجام شد. در این روش زخم بیماران دیابتی به طور شگفت‌انگیزی بازیابی و طی یک هفته ( زخم بدون عفونت) روند ترمیمی سریع زخم بارز می شود. این درمان موضعی توسط محققان و حین پانسمان زخم انجام می‌شود.

درمان نوین زخم پای دیابتی توسط محققان ایرانی
درمان نوین زخم پای دیابتی توسط محققان ایرانی

درمان نوآورانه زخم پای دیابتی برای اولین بار در جهان توسط یکی از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی ایران ابداع شده است. اساس این درمان بر گرفته از بیماری‌زایی دیابت و رفع روندهای سلولی مختل شده براثر دیابت استوار است. در بخشی از این روش پیچیده و دارای زمانبدی الزامی تغییر مواد بیولوژیک مورد استفاده از گیاهان دارویی استخراج شده و در سایر مراحل از داروهای مورد تایید و رایج برای استفاده در فارماکوپه ی ایران بکار می رود.

درمان موضعی جدید زخم پای دیابتی، درمانی کاملا موضعی در زخم بدون عفونت طی زمانی کمتر از یک هفته زخم را در وضعیت ترمیم سریع قرار داده و رویش بافت ترمیمی را آشکار می‌کند.

درمان کاملا موضعی است و تمام مواد به کار رفته در این فرمولاسیون از مواد دارویی رایجی هستند که قبلا برای درمان بیماری‌هایی حتی به شکل خوراکی و یا تزریقی در انسان مجوز مصرف گرفته‌اند. از آنجا که مواد بیولوژیک این روش در زمانبندی خاص استفاده می شوند، در حال حاضر محققین این روش شخصاًُ برای درمان بر بالین بیماران عزیز حاضر و اقدام به درمان می نمایند. یکی از محققین مذکور از اساتید دانشگاه های وزارت بهداشت و با سالها تجربه بالینی و همکار ایشان پزشک می باشد. 

شایان ذکر است که درمان بیماران تحت پوشش کمیته‌ی امداد و بهزیستی با معرفی نامه‌ی کتبی به صورت رایگان انجام می‌شود و حضور بیماران در تهران جهت درمان الزامی است.

علاقه‌مندان جهت هماهنگی می‌توانند از طریق شماره 09907514174،  یا تلگرام behhesh@ و اینستاگرام behhesh# تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099075*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی