اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970527312167433

نظربین، اولین بستر سالم‌سازی هوشمند محتوا

کد: 13970527312167433

https://goo.gl/3T8P3b

، تهران , (اخبار رسمی): نظربین اولین بستر سالم سازی هوشمند محتوای تولید شده کاربران در اینترنت (UGC) به زبان فارسی است.

نظربین، اولین بستر سالم‌سازی هوشمند محتوا
نظربین، اولین بستر سالم‌سازی هوشمند محتوا

نظربین به عنوان اولین بستر سالم‌سازی هوشمند محتوا در اینترنت، توانسته است توجه افرادی زیادی را در الکامپ ۹۷ به خود جلب کند. این سامانه بر مبنای زبان فارسی راه‌اندازی شده‌است و از الگوریتم‌های هوشمند بومی استفاده می‌کند.

فروز فروتن، مدیر روابط عمومی نظربین در رابطه با کارکرد نظربین گفت: « سرویس نظر بین از فناوری AI یا هوش مصنوعی استفاده می‌کند و قادر است نوشتار محاوره‌ای و عامیانه را نیز شناسایی کند.»

فروتن همچنین در این مورد افزود: « نظربین همچنین قادر است تا غلط‌های املایی، تکرار حروف و دیگر موارد نگارشی را شناسایی کند.»

مدیر روابط عمومی نظربین همچنین در مورد حضور مجموعه‌ی نظربین در الکامپ ۹۷ گفت: «در الکامپ ۹۷ سومین دوره از حضور نظربین در ادوار نمایشگاه الکامپ بوده‌است. در الکامپ ۹۷ نظربین به دنبال دستیابی به اهداف متفاوتی است. در ادوار گذشته هدف افزایش آگاهی از برند بود اما در این دوره هدف توسعه‌ی بازار است.»

فروتن همچنین در انتها گفت: «نظربین در الکامپ ۹۷ از محصولات جدیدی از جمله سرویس تشخیص چهره، سرویس تشخیص متن و سرویس غیر اخلاقی بودن تصاویر در اینستاگرام رونمایی کرده‌است. علاقه‌‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس‌های نظربین می‌توانند به نشانی اینترنتی نظربین nazarbin.com مراجعه کنند و نظربین را در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و فیسبوک تعقیب کنند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نظربین

نظربین بستر هوشمند بررسی و انتشار محتوای تولید شده کاربران در زبان فارسی است که محتوای تولید شده را پیش از انتشار به‌صورت خودکار بررسی نموده و تنها مطالب سالم و سازنده را که منطبق بر سیاست‌های رسانه مشتری باشد، منتشر می‌نماید. نظربین باقابلیت بروز رسانی لحظه‌ای و همچنین استفاده از الگوریتم‌های تولید شده اختصاصی، محتوا‌ی تولید شده کاربران فارسی زیان را بررسی می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]