اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970528312309448

گلدان هوشمند صدف محصول تیم اسمارتی پات

کد: 13970528312309448

https://goo.gl/ebweHk

، اصفهان , (اخبار رسمی): بسیاری از افراد با دغدغه‌های نگهداری از گیاهان مواجه شده‌اند، مثلا هنگامی که قصد رفتن به سفری طولانی مدت را داشته در جستجوی راهی برای تامین نیاز آبی گیاهان بوده‌اند، یا مشغله‌های روزمره وقت کافی برای پرورش گیاهان را از آنها گرفته‌ و در جستجوی راهی برای بازگرداندن طبیعت به زندگی خود بوده‌اند.

گلدان هوشمند صدف
گلدان هوشمند صدف با قابلیت اتصال به اپلیکیشن، زیبایی و هوشمندی را به طبیعت هدیه می‌دهد

یکی از اولین گام‌ها برای حرکت به سمت زندگی هوشمندانه، استفاده از گلدان هوشمند صدف برای پرورش و نگهداری از گیاهان است.

تیم اسمارتی پات با تولید اولین گلدان هوشمند ایرانی، دغدغه‌های مربوط به نگهداری از گیاهان را به حداقل رسانده است.  امکان خرید این محصول، هم اکنون در سامانه جمع‌سپاری نیک‌استارتر با تخفیفی استثنایی وجود دارد.

گلدان هوشمند صدف با طراحی خاص و متناسب با سلیقه و فرهنگ ایرانی، سبب جلوه‌ی زیباتر گیاه در دکوراسیون خانه می‌شود. نورپردازی تزئینی به کاربرده شده در ساختار این محصول جایگاه ویژه‌ای از نظر طراحی داخلی منزل و محیط کار به آن داده‌ است.

یکی از اولین گام‌ها برای حرکت به سمت زندگی هوشمندانه، استفاده از گلدان هوشمند صدف برای پرورش و نگهداری از گیاهان است. سنجش شرایط محیطی موثر در رشد گیاه، مانند نور، دما و رطوبت خاک به صورت هوشمند توسط گلدان انجام می‌گیرد و از طریق اپلیکیشن به کاربر اطلاع داده می‌شود. بنابراین به کمک گلدان هوشمند صدف علاوه بر آگاهی نسبت به شرایط مورد نیاز برای رشد گیاه، هر فرد می‌تواند بهترین مکان برای نگهداری از گیاه را در محیط خانه یا محل کار تشخیص دهد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید این محصول و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی می‌توانند اسمارتی پات مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسمارتی پات

گلدان های هوشمند اسمارتی پات بهترین و ساده ترین راه برای نگهداری گیاهان آپارتمانی است. با گلدان های ایرانی اسمارتی پات طبیعت را به زندگی خود آورید.

اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید