اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970529312449395

سریع‌ترین و آسان‌ترین راه هدیه دادن را با «آنلاین کادو» تجربه کنید

کد: 13970529312449395

https://goo.gl/uFZgVX

، تهران , (اخبار رسمی): در ازدحام بیش از حد شهر و ترافیک سنگین خیابان‌ها، وب سایت «آنلاین کادو» با طرحی نو پاسخی برای همه کسانی است که قصد دارند فراتر از حد انتظار دیگران خودی نشان دهند و با سریع‌ترین و آسان‌ترین راه عزیزان خود را شگفت زده کنند.

سریع ترین و آسان ترین راه هدیه دادن را با "آنلاین کادو" تجربه کنید
آنلاین کادو با شعار "بهترین برای بهترین ها"

چنانچه افرادی قصد داشته باشند برای مناسبتی خاص همسر و یا عزیزی را با خرید هدیه سورپرایز کنند، با فهرست‌کردن عزیزان در پنل کاربری خود، از خدمات آنلاین کادو جهت یادآوری مناسبت‌ها بهره‌مند شوند

 مناسبت‌های شاد زیادی از قبیل تاریخ تولد و سالگرد ازدواج که به دلیل زندگی پرمشغله‌ی امروزی روی برگ‌های تقویم زندگی معطل مانده‌اند را می‌توان با متصل کردن به «آنلاین کادو» در ذهن عزیزان جاودانه کرد. 

«آنلاین کادو» به همه کسانی که قصد خرید هدایای ارزشمند با قیمت واقعی را دارند، اطمینان می‌دهد که از هیچ روشی دیگری جز «آنلاین کادو» نمی‌توانند مناسبت‌ترین هدیه را از طریق آسان‌ترین روش، در سریع‌ترین زمان ممکن و با یک بسته فوق‌العاده به دست عزیزان برسانند. 

این وب‌سایت را که می‌توان پیشروترین مبتکر هدیه آنلاین دانست، از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که چشم‌پوشی از بهره‌مند‌شدن خدمات آن را برای هر فردی مشکل می‌سازد.

«آنلاین کادو» با تنوع بالای محصولات در حوزه‌های مختلفی از جمله محصولات چرمی، طلا و جواهر، صنایع دستی و همچنین رنگین‌کمانی از بسته‌بندی‌های متنوع دامنه ارائه خدمات خود را فراتر از انتظار برده‌است. 

در کنار این ویژگی‌های منحصر به فرد، وب سایت «آنلاین کادو» خدماتی دیگری ارائه می‌کند که عبارتند از: 

تنوع بالای محصولات
با ورود به وب سایت آنلاین کادو به راحتی می‌توان از بین مجموعه‌ای از زیورآلات‌، مد و پوشاک، لوازم آرایشی، نشاط و تندرستی، لوازم کاربردی و  لوازم لوکس و کلاسیک بهترین را برای بهترین انتخاب کرد. 

ثبت و یادآوری رویدادهای مهم زندگی عزیزان

چنانچه افرادی قصد داشته باشند برای مناسبتی خاص همسر و یا عزیزی را با خرید هدیه و یا کادو سورپرایز کنند، این امکان وجود دارد که با فهرست کردن عزیزان در پنل کاربری خود، از خدمات هوشمند «آنلاین کادو» جهت یادآوری مناسبت‌ها بهره‌مند شوند. 

از دیگر نقاط قوت «آنلاین  کادو» کمک به خریدار جهت یافتن مناسب‌ترین هدیه براساس علایق فرد مورد نظر است. 

روش ارسال کادو

آنلاین کادو با بهره‌گیری از تیمی متخصص و مجرب در امر فروش آنلاین، تا یک ساعت بعد از ثبت سفارشات با خریدار تماس می‌گیرد و سفارش مورد نظر را چک می‌کند. پیشنهادهای جدید را در صورت وجود ارائه می‌دهد تا خریدار نسبت به انجام بهترین خرید ممکن اطمینان حاصل کند. 

ارسال فوری 
ارسال فوری کادوهای خریداری شده از جمله مواردی است که در فهرست خدمات بی‌نظیر گروه بازرگانی آنلاین کادو قرار دارد. در این نوع ارسال، با پرداخت هزینه‌ای اندک، ارسال کادوی خریداری شده در کمتر از 3 ساعت انجام می‌شود. حتی خریدار می‌تواند محدوده زمانی مشخصی را برای رسیدن کادو به شخص مورد نظر تعیین کنید.

ارسال رایگان

چنانچه خریداری گزینه ارسال رایگان را انتخاب کرده باشد، هدیه خریداری شده ظرف مدت 72 ساعت به صورت رایگان از طریق پست پیشتاز و یا پیک ارسال خواهد شد.

خدمات سورپرایز

در این بخش می‌توان انواع روش‌های سورپرایز کردن را با هماهنگی و همکاری تیم اجرایی آنلاین کادو به انجام رساند. ارسال شخصیت‌های کارتونی برای کادو کودکان، هماهنگی با کافی‌شاپ و رستوران‌های طرف قرارداد برای برنامه‌های ویژه و غیره از جمله این موارد هستند.

همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود نه تنها برای مناسبت‌های مهم آنلاین کادو را در صدر فهرست بهترین گزینه خرید قرار داد، بلکه این فرصت فراهم شده که از کوچک‌ترین مناسبت‌های عادی نیز برای شادی دوستان و نزدیکان استفاده کرد و خاطره‌ای خوش برای آنها ثبت کرد. 

برقراری ارتباط آسان با آنلاین کادو

پاسخگویی 24 ساعته کارشناسان آنلاین کادو و ارائه مشاوره رایگان نیز از دیگر مزایایی استفاده از خدمات این فروشگاه آنلاین است. 

مشتریان این وب‌سایت علاوه بر امکان چت آنلاین که در محیط این وب‌سایت طراحی شده همچنین می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 26424193 021 سؤالات خود را از تیم آنلاین کادو بپرسند و یا دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.  

افرادی که با مراجعه به وب‌سایت آنلاین کادو به آدرس www.onlinekado.com  به عضویت باشگاه مشتریان این فروشگاه آنلاین در آیند، مبلغ 10 هزار تومان اعتبار خرید هدیه دریافت می‌کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی آنلاین کادو

رنگین کمانی از بسته بندی های متنوع با خدمات ویژه سوپرایز در فروشگاه آنلاین کادو. ... گروه بازرگانی آنلاین کادو همسو با روشهای نوین کسب وکارفعالیت خود را آغـاز کرده است.

اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار