اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970618315369622

توسط شرکت روغنکاران ارس نور:

فروش ویژه روانکار‌های صنعتی

کد: 13970618315369622

https://goo.gl/268Ek3

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت روغنکاران ارس نور در نظر دارد به منظور کمک اقتصادی به شرکت‌های تولید کننده‌ای که از محصولات روانکار استفاده می‌کنند تعدادی از محصولات برند روکل انگلیس را با تخفیف به فروش برساند.

فروش ویژه روانکار های صنعتی
فروش ویژه روانکار‌های صنعتی

شرکت روغنکاران ارس نور از اول شهریور فروش استثنایی محصولات خود را آغاز کرد.

روانکارها عمدتا با مشخصات خاصی عرضه می‌شوند که این مشخصات تعیین کننده کاربرد و کیفیت آنها است. ولی آنگونه که پیداست عوامل تاثیرگذار بر نوع روانکار و ترکیب و فرمول بکارگرفته شده در هنگام تولید، تاثیر بسزایی در کارایی و عملکرد متفاوت آنها دارد.

استفاده از روانکارهایی که از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند باعث ایجاد خسارتی در دستگاه‌ها می‌شوند که این خسارت عمده و سنگین است و گاهی عامل اصلی خرابی‌ها و شکست‌های ماشین آلات است. این مطلب نشان می‌دهد که باید به روانکاری و نوع روانکار مصرفی توجه‌ای ویژه شود. درست است که با خرید یک روانکار با کیفیت، کمی هزینه بالاتر می‌رود ولی از این جهت هم می‌توان مسئله را بررسی کرد که با هزینه نمودن برای روانکار خوب، از هزینه‌های شکست و خرابی ماشین‌آلات کاسته، راندمان و کارایی ماشین‌آلات افزایش یافته، توقفات تولید کاهش و با افزایش دوره‌های روانکاری از حجم فعالیت‌های نگهداری و تعمیرات با رویکردی مثبت کاسته می‌شود.

به همین منظور، شرکت روغنکاران ارس نور در نظر دارد تعدادی از محصولات شرکت Rocol انگلیس را که دارای کیفیت بالایی است با قیمت ویژه و تخفیف استثنایی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد تا از این طریق بتواند به تولید محصولات با کیفیت کمک کند و همچنین تولیدکنندگان محترم را در نیل به اهداف تولیدشان یاری نماید.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و کسب آگاهی از محصولات و قیمت‌ها می‌توانند با این شرکت تماس حاصل فرمایند.

شماره تماس 02166186110

فکس  02166186027

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت روغنکاران ارس نور

تامین کننده انواع روانکارهای تخصصی صنعتی با کیفیت عالی و اورجینال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید