اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970621316099622

روانکاری چرخ دنده باز با روانکارهای صنعتی شرکت روغنکاران ارس نور

کد: 13970621316099622

https://goo.gl/H2S1AH

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت روغنکاران ارس نور تامین‌کننده روانکارهای صنعتی به ویژه روانکار مورد نیاز در صنعت سیمان و معدن است.

چرخ دنده باز
چرخ دنده باز

استفاده از روانکار باکیفیت از آسیب چرخ‌دنده‌های باز جلوگیری کرده و هزینه تعمیرات و نگهداری را کاهش می‌دهد

دندانه‌های چرخ دنده با پینیون در تماس است و در حین کار به علت فشار و بار بالا و سایشی که وجود دارد به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شود. این فرسودگی باعث آسیب به دندانه‌ها شده، خسارات زیادی به جا خواهد گذاشت. حال اگر سطوح دندانه‌های در حال تماس، به طور کامل توسط فیلمی از روانکار از هم جدا شوند، می‌توان تا حد بسیار زیادی از آسیب‌های سطحی ناشی از سایش جلوگیری کرد.

یک روانکار چسبنده با روغن پایه مناسب و دارای ویسکوزیته مطلوب، به همراه افززودنی EP و تغلیظ‌کننده مخصوص حداکثر کارآیی را در دنده‌های باز از خود نشان می‌دهد. انتخاب نوع فرآیند روانکاری و روش به کارگیری روانکار بر روی سطح دندانه، از نقطه نظر تکنولوژی روانکاری، حائز اهمیت است.

 هنگامی که در تولید یک روانکار از مواد با کیفیت استفاده شود میزان مصرف روانکار کاهش یافته و این امر از نظر اقتصادی برای شرکت‌های تولیدی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

شرکت روغنکاران ارس نور با هدف کمک به افزایش سطح کیفیت روانکاری در چرخ دنده باز اقدام به تامین محصولات، با کیفیت بالا از برندهای کرفت اسپانیا (Krafft) و Molyduval آلمان کرده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت روغنکاران ارس نور با شماره 02166186110 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت روغنکاران ارس نور

تامین کننده انواع روانکارهای تخصصی صنعتی با کیفیت عالی و اورجینال

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید