اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970629317367439

کالاهای طبی جدیدی به محصولات فروشگاه «شفادرمان» اضافه شد

کد: 13970629317367439

https://goo.gl/p6jrci

، فردیس , (اخبار رسمی): به زودی کالاهای طبی جدید با کیفیت بالا به محصولات فروشگاه اینترنتی شفادرمان اضافه خواهد شد.

اضافه شدن کالاهای طبی جدید به فروشگاه
بالش طبی باریش یاستیک

باریش یاستیک، بالش طبی تولید شده با مواد اولیه خالص بدون هیچگونه مواد افزودنی و پرکننده مضر است

کالاهای جدیدی که به زودی به محصولات فروشگاه اینترنتی شفادرمان اضافه خواهد شد شامل بالش طبی، پشت کمری طبی،دور گردنی طبی و زیرنشیمنی طبی است.

کالاهای جدید با استفاده از مواد اولیه خالص و بدون پر کننده‌های معمول که باعث افت کیفیت می‌شوند در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. بالش‌های ساخته شده از فوم طبی (مموری فوم یا فوم ویسکوالاستیک) با نام تجاری باریش یاستیک با کیفیت بسیار عالی و ضمانت سه ساله از فروشگاه اینترنتی شفادرمان قابل خرید است.

بالش‌های طبی که از مموری فوم ساخته می‌شوند با تطبیق پذیری بسیار بالا با بدن و حالت خوابیدن شرایط کاملا استاندارد و راحتی را برای استفاده کننده به همراه خواهد داشت. در نتیجه فرد استفاده کننده خواب بسیار راحت و عمیقی را تجربه می‌کند.

تفاوت بالش‌های طبی باریش یاستیک با بالش‌های طبی موجود در بازار در فوم مورد استفاده در آن است. اگر در تولید بالش طبی به مواد اولیه افزودنی پرکننده اضافه شود باعث پایین آمدن کیفیت و عملکرد آن می‌شود. این فاکتور در بالش‌های طبی باریش یاستیک به طور کامل لحاظ شده است و در تولید این نوع بالش طبی هیچگونه ماده افزودنی استفاده نمی‌شود و فوم طبی به طور کاملا خالص استفاده می‌شود. در نتیجه هم طول عمر آن افزایش می‌یابد و هم بالش بهترین عملکرد را خواهد داشت و همچنین خاصیت ضد حساسیتی بالش طبی حفظ می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شفادرمان

فروشگاه اینترنتی شفادرمان ، کالای پزشکی و درمانی را به صورت آنلاین به فروش می رساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]