اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970631317957368

برگزاری یازدهمین سمینار آشنایی با بازار کار مهندسی صنایع و مدیریت در ایران

سمینار بازار کار مهندسی صنایع و مدیریت

کد: 13970631317957368

https://goo.gl/LNho2e

، تهران , (اخبار رسمی): مطمئنا بسیاری از دانشجویان رشته مهندسی صنایع، دید واضحی نسبت به آینده شغلی و کاری و مهارت‌های لازم برای بازار کار خود را ندارند. از این رو خانه مهندسی صنایع، تصمیم گرفته است تمامی مهندسان صنایع را برای شناخت مسیر شغلی و موفقیت در آن، بر اساس رسالت خانه مهندسی صنایع، به صورت رایگان آموزش دهد.

سمینار بازار کار مهندسی صنایع و مدیریت
مهندسی صنایع

برای آشنایی با بازارکار مهندسی صنایع و مدیریت در این سمینار رایگان شرکت نمایید.

حوزه‌های کاری رشته مهندسی صنایع بسیار گسترده است. از این رو دانشجویان این رشته که درس‌های تئوری را در دانشگاه می‌خوانند،‌ باید دید واضحی از آینده شغلی و بازار کار مهندسی صنایع داشته باشند.  

در همین راستا، خانه مهندسی صنایع طبق روال گذشته، تمامی مهندسان صنایع را برای شناخت مسیر شغلی و موفقیت در آن، براساس رسالت خانه مهندسی صنایع، به صورت رایگان آموزش دهد.

در این سمینار حوزه‌های کاری و جایگاه‌هایی که یک مهندس صنایع قادر به فعالیت در آن است، معرفی خواهد شد. علاوه بر این براساس انواع تیپ‌های شخصیتی، شرکت‌کنندگان قادر به شناخت بهترین حوزه براساس شخصیت خود خواهند بود و مقدمات مورد نیاز برای ورود به بازار کار مهندسی صنایع را نیز خواهند شناخت. حوزه‌های کاری مهندسی صنایع گسترده است و بازار کار خوبی را دارا است. هر حوزه‌ای از مهندسی صنایع، نیازمند یک سری از آموزش‌های مهندسی صنایع است. شرکت‌کنندگان در این سمینار با آموزش‌های مورد نیاز هر یک از حوزه‌های مهندسی صنایع نیز آشنا خواهند شد.

این سمینار در تاریخ سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ از ساعت 15 الی 19 در آدرس تهران، ابتدای مطهری، نرسیده به لارستان، پلاک 436، ساختمان ادبا برگزار خواهد شد.

سخنران این سمینار مهندس اعتباری است. علاقه‌مندان جهت رزرو رایگان می‌توانند حضوری به مرکز مراجعه کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 021-66483721-66483912 تماس بگیرند و یا به سایت خانه مهندسی صنایع مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه مهندسی صنایع

خانه مهندسی صنایع: آکادمی آموزشی شرکت مهندسین مشاور نور با نام تجاری (( خانه صنایع)) به عنوان یکی از مجهز ترین و تخصصی ترین آکادمی های آموزشی ایران به صورت تخصصی بر رشته مهندسی صنایع و رشته های هم خانواده این رشته فعالیت می نماید. آموزشگاه خانه مهندسی صنایع با شعار ((آموزش صنعت محور-صنعت آموزش محور)) سعی در انجام برگزاری دوره های اموزشی تخصصی مهندسی صنایع به صورت کاملا کاربردی دارد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش