اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970702318439824

تولید پکیج آموزشی ساخت زیورآلات کریستالی، رزینی در ایران

کد: 13970702318439824

https://goo.gl/99F34B

، تهران , (اخبار رسمی): پکیج آموزشی ساخت زیورآلات کریستالی، رزینی توسط گروه کی‌جویز تولید و روانه بازار شد تا کاربران بتوانند بدون نیاز به مربی و با در اختیار داشتن مواد و وسایل مورد نیاز در این بسته، به تنهایی اقدام به طراحی و ساخت زیورآلات کریستالی و اکسسوری‌ها و تزئینات رزینی کنند.

تولید پکیج آموزشی ساخت زیورآلات کریستالی - رزینی در ایران
محتویات پکیج ساخت زیورآلات کریستالی - رزینی آمیتیس

با بسته آموزشی آمیتیس، حتی کسانی که هیچ آگاهی و اطلاعی از این نوع رزین و همینطور هنر ساخت ندارند، می‌توانند اقدام به ساخت زیورآلات زیبا و منحصر به فرد کنند

هنر کار با رزین اپوکسی و ساخت اجسام رزینی، یکی از هنرهای مدرن در دنیا است که با توجه به گستردگی و سرعت انتقال اطلاعات، خیلی زود توجه هنرمندان ایرانی را به خود جلب کرده است. دامنه فعالیت در این زمینه آنقدر زیاد است که از صنایع الکترونیکی حساس گرفته تا کف‌پوش پارکینگ ساختمان‌ها را شامل می‌شود. با این حال، تنوع رزین اپوکسی برای کاربردهای مختلف و عدم آگاهی اغلب هنرمندان و علاقمندان به ساخت آثار هنری از این تنوع، نبودن منابع آموزشی و تجربی برای ساخت و همین‌طور عدم آگاهی کافی فروشندگان، باعث به وجود آمدن نوعی دلسردی و عدم دستیابی به نتیجه مطلوب در این زمینه شده‌است.
با توجه به نفوذی که این رزین در زمینه ساخت زیورآلات و اکسسوری‌های تزئینی پیدا کرده است، وجود یک بسته آموزشی به همراه مواد و وسایل لازم برای ساخت، در بین مخاطبان این هنر احساس می‌شد که گروه طراحی کی‌جویز اقدام به ارائه طرح‌های اولیه در خصوص تولید یک بسته دی.آی.وای (DIY) رزینی کرد. DIY به همه کارهایی اطلاق می‌شود که بدون داشتن مهارت قبلی و دانش فنی، افراد را قادر به تولید یک محصول می‌کند. هم اکنون این بسته آموزشی مراحل تولید را با موفقیت پشت سرگذاشته و در دسترس همگان قرار دارد.

پکیج ساخت زیورآلات کریستالی، رزینی تولیدی گروه کی‌جویز، تنها پکیج استاندارد موجود در ایران است که با پشتیبانی فنی این گروه، جای هیچ ابهامی را برای کاربران آماتور و کسانی که برای اولین بار با این مواد کار می‌کنند، نمی‌گذارد. در واقع با این بسته آموزشی، کسانی که هیچ آگاهی و اطلاعی از این نوع رزین و همینطور هنر ساخت ندارند، می‌توانند اقدام به ساخت زیورآلات زیبا و منحصر به فرد کنند.

تنها نمونه مشابه این بسته آموزشی، در کشور فرانسه به نام پکیج کلوئه‌پاترا تولید شده است که ضمن عدم وجود بعضی از اقلام اصلی همچون قالب سیلیکونی زیورآلات و قاب‌های فلزی در پکیج، قیمت حدودی معادل پنج برابر پکیج آمیتیس گروه کی‌جویز را داراست.

یکی دیگر از برتری‌های کی‌جویز، تامین مواد و وسایل مورد نیاز این هنر مدرن، به صورت جداگانه است تا هنرمندانی که با این مواد آشنایی قبلی دارند، بتوانند موارد مورد نیاز خود را به صورت موردی سفارش دهند.

در این بسته‌ی آموزشی، رزین و هاردنر (سخت‌کننده) مخصوص ساخت زیورآلات، قالب سیلیکونی، قاب‌های فلزی، زنجیر، پایه‌های گوشواره، میخ آویز، پودرهای رنگی، اکلیل و افزودنی‌های منحصر به فردی همچون پودرهای شب‌تاب گنجانده شدند. پیمانه مدرج، همزن مخصوص چوبی، دستکش و بروشور آموزشی ساخت، دیگر موارد موجود در این بسته است که کاربر را از هر وسیله دیگری برای آفرینش آثار هنری رزینی، بی‌نیاز می‌کند.

محصولات کی‌جویز در حال حاضر به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی کی‌جویز به نشانی www.kijoys.com در اختیار دوستداران هنر رزینی قرار دارد. همچنین شماره تلفن ویژه 28425868-021 آماده پاسخگویی به سوالات، ابهامات، پیگیری سفارشات و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی‌ فنی‌ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کی جویز | Kijoys

کی‌جویز (Kijoys) تولیدکننده پکیج‌های DIY (Do It Yourself!) است و آموزش‌های ویدئویی و متنی در خصوص نحوه استفاده از این محصولات جزو برنامه‌های اصلی آن است. پکیج‌های کی‌جویز جزو به‌روز ترین بسته‌های آموزشی دنیاست که با هدف جذب نظر همه اقشار جامعه و گروه‌های سنی مختلف، سعی در به‌وجود آوردن لحظاتی شاد و ایجاد زمینه‌های بروز خلاقیت‌های فردی در مخاطبانش را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح