اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980221367359824

جشنواره فروش ویژه‌ کی‌جویز به مناسبت افتتاح اولین خط تولید قالب‌های سیلیکونی RTV

بیش از 30 درصد تخفیف ویژه در افتتاح خط تولید قالب‌های سیلیکونی کی‌جویز

کد: 13980221367359824

http://bit.ly/2HdDdxE

، تهران , (اخبار رسمی): فروش ویژه‌ی کی‌جویز به مناسبت افتتاح اولین خط تولید قالب‌های سیلیکونی RTV به مدت یک هفته، از 19 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد. بیش از یکصد قالب سیلیکونی با فرم‌های محبوب و عمومی همچون مکعب، هرم، کُره و ... در این فروش ویژه با 30درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

بیش از 30 درصد تخفیف ویژه در افتتاح خط تولید قالب‌های سیلیکونی کی‌جویز
مکعب کریستالی - رزینی | ساخته‌شده با قالب سیلیکونی باکیفیت

تعدادی قالب دست‌ساز داخلی که از حداقل کیفیت و استاندارد یک قالب سیلیکونی برخوردار نیستند، بی‌شمار ایده و طرح برنامه‌ریزی شده‌ی این گروه از هنرمندان را به یاس و نومیدی تبدیل کرده است

به گزارش روابط عمومی کی‌جویز | Kijoys، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان «جشنواره فروش ویژه‌ی کی‌جویز» به مناسبت افتتاح اولین خط تولید قالب‌های سیلیکونی RTV و در دوره زمانی یک هفته‌ای برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، هنرمندان فعال در زمینه‌ی هنر رزینی و سایر هنرهای مدرن در مدت این جشنواره می‌توانند قالب‌های سیلیکونی را از طریق سایت رسمی کی‌جویز و با بیش از 30 درصد تخفیف تهیه کنند.

مهندس محمد ابرقویی مدیرعامل شرکت کی‌جویز | Kijoys آشنایی هنرمندان عرصه‌ی هنرهای رزینی نوین با محصولات باکیفیت سیلیکونی کی‌جویز را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مخاطبین و همراهان، بستری برای بهره‌مندی همه‌ی هنرمندان از محصولات باکیفیت داخلی، فراهم شود.

وی به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «برگزاری جشنواره در حقیقت موقعیتی برای معرفی محصولات و قالب‌های سیلیکونی باکیفیت کی‌جویز به هنرمندانی‌ست که مجبورند نمونه‌ی این محصولات را با قیمت چندین برابر از خارج از کشور و یا محصولات وارداتی چینی تهیه کنند. در این بین هم تعدادی قالب دست‌ساز داخلی که از حداقل کیفیت و استاندارد یک قالب سیلیکونی برخوردار نیستند، بی‌شمار ایده و طرح برنامه‌ریزی شده‌ی این گروه از هنرمندان را به یاس و نومیدی تبدیل کرده است. امیدواریم با پشتیبانی هنرمندان و خریداران محصولات با کیفیت داخلی گامی در جهت پیشبرد اهداف عالی ملی برداریم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کی جویز | Kijoys

کی‌جویز (Kijoys) تولیدکننده پکیج‌های DIY (Do It Yourself!) است و آموزش‌های ویدئویی و متنی در خصوص نحوه استفاده از این محصولات جزو برنامه‌های اصلی آن است. پکیج‌های کی‌جویز جزو به‌روز ترین بسته‌های آموزشی دنیاست که با هدف جذب نظر همه اقشار جامعه و گروه‌های سنی مختلف، سعی در به‌وجود آوردن لحظاتی شاد و ایجاد زمینه‌های بروز خلاقیت‌های فردی در مخاطبانش را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]