اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970702318459830

حضور وب مهراز در نهمین دوره نمایشگاه الکامپ اردبیل

کد: 13970702318459830

https://goo.gl/PtxUbS

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت وب مهراز در راستای ادامه فعالیت‌های خود در قالب حضور حداکثری در میان فعالان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مخاطبان خود، در نهمین دوره نمایشگاه الکامپ اردبیل حضور خواهد داشت.

حضور وب مهراز در نهمین دوره نمایشگاه الکامپ اردبیل
حضور وب مهراز در نهمین دوره نمایشگاه الکامپ اردبیل

در وب مهراز امتیازهای ویژه‌ای به جهت ارائه هرچه بهتر خدمات تدوین شده است

شرکت وب مهراز با رویکردی جدید و منسجم، برای حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، حضور خود در نهمین دوره از نمایشگاه‌های الکامپ اردبیل را نهایی کرده و منتظر حضور دوستداران و مخاطبان خود در نمایشگاه است.

در وب مهراز امتیازهای ویژه‌ای به جهت ارائه هرچه بهتر خدمات تدوین شده است که برای شروع از این نمایشگاه به بعد اجرا خواهد شد. این امتیازات شامل تخفیف‌های ویژه نمایشگاهی، تخفیف ویژه متخصصان و بسته حمایتی استارت آپ‌ها است.

علاقه‌مندان با حضور در نمایشگاه و غرفه وب مهراز، می‌توانند علاوه بر برخورداری از این امتیازات، از امتیاز ویژه‌ای که به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود استفاده کنند.

این رویداد از تاریخ 23 الی 27 مهر ماه 1397 از ساعت 15 الی 21 در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب مهراز

در یک تعریف کوتاه شرکت نرم افزاری وب مهراز تجربه دیجیتالی برند ها در ارائه خدمات خود به مشتریان می باشد. گروه وب مهراز در سال 1389 با هدف توسعه نرم افزار های تحت وب تاسیس گردید و چندین پروژه در این شرکت در زمینه آموزش ، تبلیغات و کسب و کار اینترنتی و خدمات آنلاین تعریف گردید. شرکت داده پردازان وب مهراز به شماره ثبت 12595 در زمینه طراحی و توسعه نرم افزارهای تحت وب و موبایل فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]