اطلاعات تماس
  • 051331***** - 091505*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970715320609234

نقش تکنولوژی در بهبود وضعیت فرش دستباف در کشور

گزارشی از عرضه نخ و نقشه تابلو فرش دستباف در بازار الکترونیک فرش مشهد

کد: 13970715320609234

https://goo.gl/LAzZbx

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات اساسی بافندگان در برخی شهرستان‌های کشور، عدم دسترسی به مواد اولیه با کیفیت است که به لطف پیشرفت تکنولوژی این مشکل قابل حل شده است. در حال حاضر بافندگان در سراسر کشور می‌توانند از طریق وب‌سایت بازار الکترونیک فرش مشهد، به طور مستقیم نسبت به تهیه نخ و نقشه‌های با کیفیت اقدام کنند.

گزارشی از عرضه نخ و نقشه تابلو فرش دستباف در بازار الکترونیک فرش مشهد
گزارشی از عرضه نخ و نقشه تابلو فرش دستباف در بازار الکترونیک فرش مشهد

در بازار الکترونیک فرش مشهد، محصولات نخ و نقشه با ضمانت کیفیت عرضه می‌شوند یعنی مشتری می‌تواند پس از دریافت محصولات، اگر از کیفیت آنها ناراضی بود، بدون هیچ هزینه‌ای آن را مرجوع کند

یکی از مهمترین بخش‌ها در زنجیره تولید فرش و تابلوفرش دستباف، مواد اولیه آن یا به عبارت دقیق‌تر نخ و نقشه آن است.

نخ و نقشه آماده بافت اولین نیاز بافندگان فرش و تابلو فرش و از مهم‌ترین عوامل تعیین قیمت محصولات دستباف به شمار می‌رود و به همین دلیل است که تهیه نخ و نقشه باکیفیت از مهمترین دغدغه‌های بافندگان فرش و تابلو فرش دستباف محسوب می‌شود.

امروزه برای بافت تابلو فرش‌های نفیس از نخ‌های پشمی ظریفی استفاده می‌شود که از نژاد گوسفندهای مرینوس بدست می‌آید و گاهی اصطلاحا به آنها کرک هم گفته می‌شود. علاوه بر آن معمولا در کارهای نفیس مقداری هم نخ ابریشم استفاده می‌شود که بر زیبایی و ظرافت فرش‌ها و تابلو فرش‌ها می‌افزاید و هرچه مقدار آن بیشتر باشد ارزش کار هم بالاتر می‌رود. شاخه نخ و نقشه بازار الکترونیک فرش مشهد که با نام تجاری «فرش زرین» مشغول به فعالیت است مفتخر است با سابقه‌ای 16 ساله در ارائه محصول با کیفیت، از برترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان نخ و نقشه در کشور به شمار ‌رود.

در بازار الکترونیک فرش مشهد، محصولات نخ و نقشه با ضمانت کیفیت عرضه می‌شوند یعنی مشتری می‌تواند پس از دریافت محصولات، اگر از کیفیت آنها ناراضی بود، بدون هیچ هزینه‌ای آن را مرجوع کند. همکاران بازار الکترونیک فرش مشهد در واحد نخ و نقشه از دغدغه‌ها و مشکلات بافندگان پرتلاش کشور آگاه هستند لذا نهایت تلاش خود را به کار برده‌اند تا با استفاده از نیروهایی کاملا متخصص، کارآزموده و مجرب، با کیفیت‌ترین نخ‌ها را با بهترین کیفیت رنگرزی و همراه با زیباترین نقشه‌ها، بی واسطه و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار بافندگان کشورمان قرار دهند.

هم اکنون یکی از مشکلات اساسی بافندگان در برخی استان‌ها و شهرستان‌های کشور، عدم دسترسی به مواد اولیه با کیفیت و مرغوب است که به لطف پیشرفت تکنولوژی این مشکل قابل حل شده است.

در حال حاضر بافندگان در سراسر کشور می‌توانند از طریق وبسایت بازار الکترونیک فرش مشهد، به طور مستقیم و با اطمینان خاطر نسبت به تهیه این نخ و نقشه‌های با کیفیت اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازار الکترونیک فرش مشهد

شهر مشهد از دیرباز به عنوان قطب تولید فرش های با کیفیت در کشور مطرح بوده است. مجموعه بازار الکترونیک فرش مشهد نیز با تکیه بر همین موقعیت و پس از برگزاری جلسات متعدد با تولیدکنندگان، عرضه کننده ها و کارشناسان بازار فرش مشهد و با هدف عرضه مستقیم محصولات در بازارهای داخلی و خارجی راه اندازی گردید. آگاهی بخشی در مورد فرش و نکات قابل توجه در هنگام خرید آن، از دیگر اهداف اصلی این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
  • 051331***** - 091505*****
[نمایش اطلاعات]