اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970722321539955

محصولات ساختمانی لوکس را از کجا خرید کنیم؟

کد: 13970722321539955

https://goo.gl/bxU4sV

، (اخبار رسمی): گروه صنعتی فیت و شرکت اِد.کامپلکس دو برند برتر محصولات ساختمانی لوکس است که با مشاوره حرفه‌ای و ارائه محصولات ساختمانی لوکس می‌توانند خانه را به مکانی آرام و در عین حال لوکس تبدیل کنند.

محصولات ساختمانی لوکس را از کجا خرید کنیم؟
محصولات ساختمانی لوکس را از کجا خرید کنیم؟

بی شک یکی از برجسته‌ترین عوامل مطلوبیت محیط زندگی و کار را می‌توان طراحی و دکوراسیون داخلی مناسب دانست.

اما چه عواملی در روش چیدمان خانه می‌تواند به آرامش و راحتی بیشتر کمک کند؟ و چرا زمانی که به برخی از خانه‌ها وارد می‌شویم احساس بهتری پیدا می‌کنیم؟ یا فکر می‌کنیم چقدر این خانه لوکس و مدرن است.

کابینت و ویترین‌های آشپزخانه، لوازم، اتصالات و روشویی‌های کابینتی لوکس سرویس بهداشتی می‌تواند تاثیر به سزایی در نمایش مدرن بودن خانه داشته باشند.

اما در خانه‌هایی که انرژی مثبت را احساس می‌کنیم و آرامش بیشتری داریم و یا لوکس بودن خانه توجه را جلب می‌کند جزئیاتی در دکوراسیون وجود دارد که گاهی از آن غافل هستیم. اگر به دنبال فروشگاهی برای کامل‌ترین محصولات دکوراسیون داخلی شامل کاغذ دیواری، لمینت پارکت، روشویی‌های کابینتی لوکس، کابینت آشپزخانه مدرن، سنگ مصنوعی کورین، درب چوبی با بالاترین کیفیت هستید.

گروه صنعتی فیت و شرکت اِد.کامپلکس دو برند برتر محصولات ساختمانی لوکس است که با مشاوره حرفه‌ای و ارائه محصولات ساختمانی لوکس می‌توانند خانه را به مکانی آرام و در عین حال لوکس تبدیل کنند.

برای ایجاد فضایی رویایی و زیبا در سرویس بهداشتی حمام و دستشویی خانه و شرکت، پیشنهادی که طراحان داخلی خلاق گروه فیت می‌دهند استفاده از متریال‌های جدید و مدرن است که به اعتقاد آنها زیباترین و بهترین سنگ مصنوعی کورین هستند.

با توجه به اینکه رطوبت همیشه در سرویس بهداشتی حمام و دستشویی وجود داشته است، خرید روشویی‌های کابینتی لوکس هم مستلزم دارا بودن قابلیت ضد آب است که این مشکل را با استفاده از سنگ کورین و برای روشویی‌های چوبی با استفاده از رنگ‌هایی مانند پلی اورتان حل کرده‌اند.

ویژگی‌های متمایز گروه صنعتی فیت 

گروه صنعتی فیت معتبرترین تولیدکننده انواع کابینت‌های آشپزخانه و روشویی‌های کابینتی لوکس در ایران است که با مشاوره حرفه‌ای و ارائه محصولات ساختمانی باکیفیت می‌تواند خانه را به مکانی آرام و در عین حال لوکس تبدیل کند.

همچنین، می‌توان با راهکارهای ساده و آسان وسایل درون آشپزخانه و کابینت‌ها را طوری طراحی کرد که بتوان به راحتی همه ابزار و وسایل و ظروف آشپزخانه و داخل کابینت‌ها را مرتب و منظم چید و از یکدیگر تفکیک کرد.

خرید کابینت آشپزخانه از گروه صنعتی فیت کمک می‌کند تا هنگام کار در آشپزخانه بتوان با سرعت بیشتری عمل کرد و سهولت کار دوچندان شود.

مهمترین موارد تاثیرگذار برای داشتن یک خانه لوکس و دوست داشتنی:

- از یک شرکت معتبر برای چیدمان خانه باید مشاوره گرفت.

- از محصولات ساختمانی باکیفیت برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی باید استفاده کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان فیت به شماره ۰۹۱۲۳۴۳۹۴۱۹ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی فیت

تولید کننده و فروشنده کابینت آشپزخانه و روشویی‌ های کابینتی لوکس چوبی، پی وی سی و سنگ کورین، سفارش ساخت به صورت تکی و عمده با سبک کلاسیک، ...

اطلاعات تماس
  • 091234*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل