اطلاعات تماس
  • 021664***** - 091290*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723321899975

اگر به دنبال موسسه آموزشی و دی وی دی‌های کنکور هستید بدانید که:

عبور موفق از سد کنکور با موسسه آموزشی ونوس آسان است

کد: 13970723321899975

https://goo.gl/QMna61

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه کنکور ونوس با تکیه بر تجربیات خود در زمینه پکیج های آموزشی ویژه کنکور دوره‌های جدید خود را، در قالب پکیج پایه یازدهم انسانی کنکور، پکیج پایه دهم انسانی کنکور، پکیج پایه یازدهم ریاضی کنکور، پکیج پایه یازدهم تجربی کنکور، پکیج پایه دهم ریاضی کنکور و پکیج پایه دهم تجربی کنکور ارائه کرده است.

عبور موفق از سد کنکور با موسسه آموزشی ونوس آسان است
موسسه آموزشی ونوس دارای اینماد، پروانه نشر دیجیتال و تأییدیه اداره کل آموزش و پروش استان تهران است
عبور موفق از سد کنکور با موسسه آموزشی ونوس آسان است
آموزش دروس کنکور در تمامی پایه های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی با دی وی دی با کیفیت و گارانتی
عبور موفق از سد کنکور با موسسه آموزشی ونوس آسان است
آخرین دروس و سرفصل ها و فهرست را در اینستاگرام ما دنبال کنید.

بهترین DVDهای آموزشی کنکور در تمامی پایه‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی را می‌توان از موسسه آموزشی کنکور ونوس به صورت پکیج‌هایی باکیفیت و دارای گارانتی و پشتیبانی با سابقه درخشان دریافت کرد

عبور از کنکور، همانند عبور از یک پل موفقیت است، چرا که می‌توان با گذراندن یک کنکور موفق، در بهترین دانشگاه‌های ایران قبول شد و یک زندگی موفق و پر از شادمانی داشت.

ولی همانطور که همه می‌دانند شرایط کنکور، پر از استرس است و پر از سئوالاتی که در روز کنکور باید با تمرکز حواس و بدون استرس، پاسخ داده شوند، باید این مسئله را در دوره‌های آموزشی کنکور که توسط بهترین اساتید کنکور طراحی شده است، فرا گرفت.

موسسه کنکور ونوس، سال‌های سال است که در زمینه کنکور سراسری فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند تا بهترین آموزش دروس کنکور را تهیه و تدوین کند.

موسسه کنکور ونوس، دارای مدرسان کارآزموده و باتجربه است که تمامی دروس در مقاطع مختلف را با تکنیک‌های حل تمرین سریع و تست‌زنی کنکوری، آموزش تخصصی می‌دهند.

در حال حاضر موسسه ونوس تمامی دروس کنکوری را به صورت پکیج و تک درس، ارائه کرده است و به جهت استقبال گسترده، دروس خود را در قالب پکیج پایه یازدهم انسانی، پکیج پایه دهم انسانی کنکور، پکیج پایه یازدهم ریاضی کنکور، پکیج پایه یازدهم تجربی، پکیج پایه دهم ریاضی کنکور و پکیج پایه دهم تجربی کنکورارائه کرده است.

اساتید برجسته موسسه کنکور ونوس

اساتید موسسه کنکور ونوس، در زمره برترین اساتید کنکور ایران و شناخته شده‌ترین اساتید کنکور کشور با بیشترین بازدهی میزان قبولی در کنکور سراسری هستند که بهترین دوره‌های آموزشی را طراحی و آماده سازی کرده‌اند.

مشاوره رایگان در موسسه کنکور ونوس

در صورتی که در هر یک از دروس آموزشی کنکور، دچار مشکل باشید، کافی است با موسسه کنکور ونوس تماس گرفته و از بهترین موسسه مشاوره کنکور ایران، مشورت تخصصی رایگان دریافت کرد.

گارانتی محصولات کنکوری موسسه ونوس

یکی از ویژگی‌های بهترین موسسه آموزش کنکور ایران، همین داشتن گارانتی محصولات کنکوری آن است. دی وی دی‌های موسسه ونوس، به صورت اورجینال و آپدیت هستند و در صورت بروز مشکل سریعاً تعویض خواهند شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پکیج‌های آموزشی کنکور ونوس، می‌توانند با شماره 09129090290 و 02166426000 داخلی 106 تماس گرفته و یا به وب سایت venuspub.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه کنکور ونوس

موسسه کنکور ونوس از سال ۱۳۹۰ و با بهره گیری از تجربه اساتید برجسته کشور(دکتر شهاب اناری – دکتر آرامفر – مهندس مهربان – مهندس یحیوی –مهندس دادبام-استاد آزاده-مهندس بنی هاشمی-دکتر سرکشیک زاده-دکتر سبحانی، استاد رادمان مهر -مهندس نصیری-مهندس حسینی) آموزش شفاهی ، بصری دی وی دی کلیه کتاب های درسی دوره دبیرستان ( از اول تا پیش دانشگاهی ) را با رویکردی تشریحی ، تستی ، نکات کلیدی و جمع بندی تولید نماید.

اطلاعات تماس
  • 021664***** - 091290*****
[نمایش اطلاعات]