اطلاعات تماس
  • 021364*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708063244610094

گروه صنعتی آراکس شیمی، تولیدکننده کاستیک سودا در ایران

کد: 139708063244610094

https://goo.gl/DKieUh

، تهران , (اخبار رسمی): آراکس شیمی یک شرکت بازرگانی جهانی است که با تکیه بر تخصص و تکنولوژی برتر و مطابق با آنالیز ، اقدام به تولید سود پرک 98% کرده است. سود پرک تولیدی آراکس با بهترین کیفیت، مطابق استاندارهای روز دنیا در بسته بندی‌های حرفه‌ای در اندازه و اشکال متناسب قابل حمل و نقل و ارسال به تمامی نقاط جهان است.

گروه صنعتی آراکس شیمی
در کیسه های 25 کیلویی سه لایه لمینت شده

 آراکس شیمی یک شرکت بازرگانی جهانی است که با تکیه بر تخصص و تکنولوژی برتر و مطابق با آنالیز ، اقدام به تولید سود پرک 98% کرده است. سود پرک تولیدی آراکس با بهترین کیفیت، مطابق استاندارهای روز دنیا در بسته بندی‌های حرفه‌ای در اندازه و اشکال متناسب قابل حمل و نقل و ارسال به تمامی نقاط جهان است.

آراکس شیمی بر این باور است که با تمرکز ویژه بر روی محصولات مرغوب در سطح جهان فعالیت کرده و ضمن حفظ موقعیت شرکت از نظر تکنولوژی برتر تجهیزات تولیدی، با توسعه سبد محصولات و درک نیازهای مشتریان، نقش برتری در بازارهای ملی و بین المللی داشته باشد.

این شرکت صداقت و کرامت انسانی را ارج نهاده و سعی در توسعه ایده‌های نو دارد. با تجهیز به دانش فنی و تکنولوژی مناسب تولید و بسته‌بندی با کیفیت به صدور کالا به کشورهای متقاضی در جهان نیز چشم خواهد داشت.

در نهایت تلاش می‌شود تا با شناسایی و درک نیاز مشتریان، به کارگیری فناوری روز و راهکارهای نوین بتواند در کمترین زمان و به بهترین شکل پاسخگوی خواست مشتریان و بازار باشد.

این شرکت با در اختیار گرفتن مشاوران زبده در امور فنی و سیستمی زمینه را برای رشد و شکوفایی آماده ساخته و امیدوار است بتواند با برنامه ریزی استراتژیک منسجم و صحیح مسیر رشد و تعالی را طی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی آراکس شیمی

گروه صنعتی آراکس شیمی پیشرو در تولید کاستیک سودا در ایران

اطلاعات تماس
  • 021364*****
[نمایش اطلاعات]