اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708073247110102

تابلو چلنیوم و نقش آن در فروش

کد: 139708073247110102

https://goo.gl/QYhQ9X

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه جذب مشتریان یکی از مهم‌ترین‌ دغدغه‌های بازارایان و صاحبان مشاغل است، یکی از راه‌های جلب توجه و جذب مشتریان، داشتن یک ویژگی متمایزکننده مانند یه تابلو زیبا و خاص که به سبک و موقعیت شغلی طراحی شده و مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد است. یکی از انواع تابلوها و حروف برجسته، حروف چلنیوم است.

چرا تابلو چلنیوم ؟ مزایا و معایب آن
نمونه ای از تابلو کامپوزیت و حروف و لوگو برجسته چلنیوم

همیشه اولین تصور ذهنی بسیار حائز اهمیت است و اولین تصور ذهنی عابران پیاده از کسب‌وکار و یا سایر موسسات و شرکت‌ها، تبدیل به نماد خواهد شد

حروف چلنیوم (CHANNELIUM) چیست؟

حروف چلنیوم یک آلیاژ آلومینیومی است. این محصول در صنعت تابلوسازی مدرن، برای ساخت نوعی از حروف برجسته به کار می‌رود و با اینکه اجزای مختلف دیگری نیز در این حروف وجود دارد ولی تابلویی که در آن از چنلیوم استفاده‌شده به نام تابلو حروف چلنیوم مطرح می‌شود.

Channel به معنای کانال و یا جسمی u شکل است، زیرا حروف برجسته پس از چسباندن نوار لبه به کناره‌ها شکلی مانند حرف U به خود می‌گیرند و آمدن کلمه (Aluminum) نیز به دلیل جنس (متریال) استفاده‌شده در لبه‌ این حروف چلنیوم است.

در ایران به تابلوهایی که حروف آن به‌ صورت برجسته بوده و سطح رویی حروف از جنس پلکسی گلاس باشد و کناره‌ها یا دور حروف از جنس آلومینیوم طرح استیل است حروف چلنیوم گفته می‌شود. درون حروف چلنیوم جهت نوردهی می‌توان از LED و یا S.M.D استفاده کرد.

سلایق مختلف و متفاوت صاحبان کسب و کار و پیشرفت تکنولوژی باعث تولید متریال‌های متفاوت و راهکارهای جذاب‌تری در صنعت تبلیغات محیطی و تابلوسازی شده است که این مهم نقش غیرقابل انکار در جذب مشتریان و مخاطبان ایفا می‌کند. و به همین‌دلیل هر روز حرفه تابلوسازی به سمت تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر شدن گام برمی‌دارد.

از مزایای تابلوهای حروف برجسته چلنیوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول عمر زیاد
  • نوردهی مناسب و یکنواخت حروف
  • مصرف برق پایین
  • جلوه زیبا در عین سادگی
  • سهولت نصب
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و رطوبت
     

به تجربه ثابت شده فروشگاه‌هایی که دارای تابلوهای زیبا و چشمگیر هستند شانس بیشتری برای انتخاب شدن توسط مشتریان دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلوسازی رنگین رسانه

گروه تابلوسازی رنگین رسانه ، سازنده تابلوهای مدرن تبلیغاتی، طراحی و اجرای نمای ساختمان ها و ساخت و نصب انواع تابلوها و حروف برجسته ( چلنیوم، پلاستیک، استیل، وکیوم و... )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی