اطلاعات تماس
  • 099061*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970807324879985

هاوربرد ارزان

آشنایی با انواع اسکوتر برقی هوشمند

کد: 13970807324879985

https://goo.gl/AkP4Ay

، (اخبار رسمی): به دلیل استفاده چشم‌گیر جوانان از هاوربرد،کمیته‌ای ایمنی توسط ایالات متحده‌ی آمریکا تشکیل شد تا ایمنی کالاهای مصرفی موجود در بازار را تامین کند و تبدیل به یک قانون اجباری برای ایمنی همه‌ی تولیدکنندگان اسکوترهای برقی شد. با این گواهینامه‌ی دیگر هیچ اسکوتر برقی فاقد کیفیت در بازار یافت نمی‌شود.

انواع اسکوتر برقی هوشمند
فروش اسکوتر برقی

با استفاده از اسکوتر علاوه بر داشتن اوقات تفریحی خوش و ورزش کردن، می‌توان بین مکان‎های مختلف و دلخواه، آزادانه جابه جا شد و انعطاف‌پذیری بیشتری برای داشت و سریع‌تر به مقصد خود رسید

آینده ی حمل و نقل شهری

به تازگی تولیدکنندگان وسایل نقلیه به دنبال راهی برای جایگزین کردن انرژی، تولید با بازدهی بالاتر و استفاده از باتری‌های ارزان و سبک‌تر هستند. منظور وسایل نقلیه‌ی سبک مانند اسکوتر، موتور و دوچرخه برقی است که به جای موتورهای معمول از موتورهای الکتریکی استفاده می‌کنند و همچنین به جای باک بنزین، از باتری مورد استفاده می‌کنند. این وسایل شامل شکل و همچنین اندازه‌های مختلف در مدل‌های گوناگون می‌شوند و در بازار قابل دسترسی هستند. با استفاده از این دستگاه‌ها به راحتی می‌توان بین مکان‎های مختلف و دلخواه خود جابه جا شد، آزادی عمل و انعطاف‌پذیری بیشتری داشت و سریع‌تر به مقصد خود رسید.

شهرهای بزرگ و مشکلات

شهرهای پرجمعیت هوایی آلوده دارند و بسیار پر ترافیک هستند، برای بهبود اوضاع باید از پیشرفت تکنولوژی استقبال شود. هزینه‌های بالای خرید و سرویس‌های دوره‌ای ماشین، هزینه بنزین، ترافیک، تصادف و دیر رسیدن دغدغه و مشکل اصلی همیشگی مردم است، به همین دلیل باید به دنبال راهی مدرن برای حمل و نقل سریع‌تر، راحت‌تر بودو همچنین هزینه‌های حمل و نقل خود را کاهش داد.

مزایای راندن اسکوترهای برقی

با راندن اسکوتر برقی هوشمند خودبالانس علاوه بر اینکه می‌توان به خوبی وقت خود را گذراند و تفریحی ساده و سالم انجام دا، می‌توان در سالم ماندن هوا و طبیعت سهم به سزایی داشت. داشتن این دستگاه‌های جدید برای فرزندان یا حتی خود شما بسیار توصیه می‌شوند زیرا به‌ جرات می‌توان گفت که یکی از مفیدترین و سریع‌ترین راه‌های رفت و آمد در سطح شهری هستند. اما باید توجه داشته باشید که در هنگام سواری کردن با آن نهایت دقت لازم و کافی را به ‌کار ببرید. اگر امنیت اسکوتر برقی تامین نشود، استفاده از آن تبدیل به‌ یک تجربه‌ی تلخ و خطرناک می‌شود. پس توصیه می‌شود که حتما تمام نکات ایمنی را در هنگام سواری با هاوربرد خود یاد بگیرید. اولین قدمی که باید آن را فرا بگیرد این است که چگونگی سوار شدن روی اسکوتر برقی را یاد بگیرید. این مساله حائز اهمیت نیست که یک اسکوتر برقی بسیار گران‌قیمت و پیشرفته دارید و یا یک اسکوتر برقی ارزان‌قیمت و معمولی. ابتدا باید به خوبی طریقه سوار شدن بر آن را بیاموزید.

انواع هاوربردهای آفرود نام دیگر هاوربرد، اسکوترهای خود بالانس هستند و دلیل انتخاب این نام این است که به راحتی با حفظ تعادل خود بر روی آن می‌توان به ادامه‌ی مسیر مشغول شد، بدون توقف تا کیلومترها پیش رفت و حتی در سطوح ناهموار هم به راحتی حرکت کرد.

-هاوردبرد (Halo Rover (Overall Best

این نام تجاری، ادعاهای قابل توجهی را مطرح کرده است. به عنوان نمونه مدعی است که لاستیک‌ها و همچنین دو قاب تشکیل دهنده قسمت بیرونی به هیچ وجه خراب نمی‌شوند و از نظر کارایی و تکنولوژی، تمام آزمایشات لازم را سربلند پشت سر گذاشته است.

این اسکوتر دارای تایرهای هشت و نیم اینچی است که در هر نوع زمینی مانند سطح گلی، سطح ناهموار و زمین‌های مرطوب به راحتی می‌تواند بدون افت کیفیت و سرعت از آن استفاده نمود و یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین هاوربردهای موجود در بازار است که تا شیب ۲۰ درجه را بالا می‌رود، دارای دو موتور با قدرت ۴۰۰ وات است و ۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. باتری این دستگاه بسیار قدرتمند است و شما قادر هستید بدون اینکه نیاز به شارژ داشته باشد، ۲۰ کیلومتر را بدون توقف به راندن ادامه دهید. این وسیله دارای سرعت سنج، برنامه هوشمند GPS، سیستم هشدار باتری و ردیاب می‌باشد. برای شروع کار، دستگاه دارای مود، حالت آماتور و تازه کار است. وزن کمی سنگین و همچنین قیمت کمی گران از مشکلات این دستگاه می‌باشد ولی به دلیل مزایایی که دارد، می‌توان از این موارد چشم‌پوشی کرد.

-هاوردبرد TOMOLOO V2 Eagle

این دستگاه هاوربرد با دوام دارای دو موتور۳۵۰ واتی است و تا سرعت ۲۰ کیلومتر برساعت را طی می‌کند. باتری بسیار قوی آن می‌تواند تا ۲۰ کیلومتر بدون اینکه توقف کند و نیاز به شارژ داشته باشد را پشت سر بگذارد. این وسیله دارای برنامه هشدار باتری، GPS، سرعت‌سنج و ردیاب است. چرخ‌های بزرگ در ابعاد هشت و نیم اینچی دارد که شما را از تعمیرات و نگهداری‌های ویژه در امان نگه می‌دارد و در سطوح مختلف، مورد امتحان و آزمایش قرار داده شده است. این هاوربرد دارای یک باتری مناسب است که از تمام تست‌های ایمنی و امنیتی استاندارد گذشته است و همچنین در برابر آتش بسیار مقاوم بوده وعنوان قوی‌ترین باتری‌های سامسونگ را به خود اختصاص داده است. از ضعف‌ کوچک این دستگاه می‌توان به چرخ‌های آن اشاره کرد که به اندازه سایر تایرهای موجود در روی دیگر هاوربردهای آفرود قوی عمل نمی‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسکوتر شاپ

شرکت نوین توسعه تجارت با 15 سال سابقه در سال 1382 با مدیریت اصلان ضمیرپور به منظور ارائه خدمات نوین و تخصصی بازرگانی بنیانگذاری شد. این شرکت طی چند سال فعالیت خود با بهره گیری از تیم کارآزموده در زمینه تحلیل مسائل بازار توانسته سهم عمده ای از بازار خدمات واردات در حوزه کالاهای دیجیتالی و تکنولوژی نوین را به خود اختصاص دهد. وجه تمایز این شرکت بررسی و شناسایی جدیدترین کالاهای جهانی منطبق با استانداردهای جامعه پیش از واردات، اختصاص خدمات پس از فروش به مشتریان و جلب رضایت مصرف کننده می باشد. در حال حاضر شرکت نوین توسعه تجارت 4 سال است که در کنار سایر فعالیت های خود به واردات و پخش تخصصی اسکوتر برقی در قالب فروش اینترنتی مطمئن در سایت اسکوترشاپ، پرداخته و مفتخر است اولین فروشگاه اینترنتی در این زمینه در کشور باشد و اکنون توانسته علاوه بر بازار خرد، عمده فروشی این محصول را عهده دار شود. رمز موفقیت گروه سایت اسکوترشاپ از آغاز بنیانگذاری تا کنون حفظ شعار "ارزان ترین و متنوع ترین فروشگاه اسکوتر برقی در ایران" می باشد. اطلاعات فنی موجود در سایت برگرفته از اطلاعات کارخانه سازنده دستگاه ها به صورت حقیقی و تجربه سال‌ها فعالیت و پیگیری کارشناسان فروشگاه در این صنعت می باشد.

اطلاعات تماس
  • 099061*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح