اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708223275510214

با حضور فارغ التحصیلان و مدرسان دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد:

رونمایی از سامانه ایرانی آموزش غیر حضوری طراحی و نقاشی

کد: 139708223275510214

https://goo.gl/G4YehY

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه آموزش غیر حضوری نقاشی رنگ هنر، با هدف دسترسی تمامی هنردوستان فارسی زبان در سراسر ایران و جهان به آموزش اصولی و آکادمیک هنر راه اندازی شده و از سال ۱۳۹۴ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه آموزش حرفه‌ای و تخصصی طراحی و نقاشی آغاز کرده است.

رونمایی از نخستین سامانه ایرانی آموزش غیر حضوری طراحی و نقاشی
وب سایت سامانه آموزش مجازی طراحی و نقاشی

آموزش اصولی و نوین طراحی و نقاشی به صورت غیر حضوری، همراه با رفع اشکال توسط استاد

به گزارش روابط عمومی سامانه رنگ هنر، این مجموعه در شرایطی فعالیت خود را آغاز کرد که برخورداری از آموزش اصولی، باکیفیت و کارآمد، به ویژه در زمینه هنرهای تجسمی برای همه اقشار مردم میسر نبود. شرایط جغرافیایی، مشکلات مالی و کمبود زمان از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که دسترسی به آموزشگاه یا دانشگاه را با دشواری همراه می‌کنند. در چنین شرایطی نیاز به یک سامانه بومی در زمینه آموزش نقاشی به صورت مجازی کاملا احساس می‌شد.

این روابط عمومی در ادامه به تشریح فعالیت‌های سامانه رنگ هنر پرداخته و ادامه داد: بنیان‌گذاران، اساتید و همکاران این سامانه از فارغ‌التحصیلان رشته نقاشی، مدرسان دانشگاه‌های هنر و هنرمندان نقاش هستند. در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند در وب‌سایت سامانه رنگ هنر به آدرس www.rangehonar.com، آموزش نقاشی و طراحی را در زمینه موضوعاتی مانند آموزش طراحی چهره، طبیعت بی جان، منظره، مدادرنگی، اسکیس، طراحی فیگور، حیوانات و … به دو شیوه خودآموز و با استاد، همراه با رفع اشکال به صورت غیر حضوری دنبال کنند. فیلم‌های آموزشی، نمونه تصاویر، توضیحات، معرفی کتاب‌های نقاشی و مطالب آموزشی رایگان، بخشی از امکانات ارائه شده در رنگ هنر است.

این روابط عمومی افزود: رنگ هنر تا امروز به طور مرتب در حال گسترش و به روزرسانی است و به صورتی فراگیر توسط فارسی‌زبانان علاقه‌مند به نقاشی، در نقاط مختلف ایران و جهان به عنوان اولین استارتاپ آموزشی در زمینه طراحی و نقاشی انتخاب می‌شود. هدف رنگ هنر رسیدن به حداکثر بازدهی و شکوفایی خلاقیت و توانایی‌های هنرجویان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه آموزش مجازی نقاشی رنگ هنر

رنگ هنر ، سامانه آموزش غیر حضوری و مجازی طراحی و نقاشی با شیوه ای نوین، چند رسانه ای و کارآمد است که زیر نظر فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه های هنر اداره می شود. در این سامانه قابلیت دسترسی به آموزش های مرتبط با هنرهای تجسمی در هر مکان و زمان وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | هنرهای تجسمی