اطلاعات تماس
  • 021550*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708273288010207

خانه و آرامش با سقفی مطمئن

چرا از سقف شیبدار استفاده می‌کنیم؟

کد: 139708273288010207

https://goo.gl/YNXeva

، تهران , (اخبار رسمی): سقف شیبدار بیشتر در مناطق شمالی کشور و بعضاً در مناطق با بارندگی بالا مشاهده می‌شود. معمولا سقف‌های شیبدار علاوه بر خانه‌ها بر روی سوله‌هایی که دارای سقف پوشش‌دهی بزرگی نیز هستند، نصب می‌شود. سقف‌های شیبدار به طور کلی به خاطر وجود سطح شیبدار از وجود آب باران و برف بر روی سقف جلوگیری می‌کند.

چرا از سقف شیبدار استفاده میکنیم؟
سقف شیبدار

خانه و خانواده در فرهنگ اصیل ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. این توجه ویژه به خاطر آرامشی است که در کنار خانواده در خانه برای اعضا ایجاد می‌شود. با استفاده از راهکارها و مصالح جدید می‌توان آسایش محیط خانه را دو چندان کرد. برای اینکار 2 راهکار معرفی خواهد شد.

راهکار نخست در فصول سرد و نیز مناطق شمالی ایران، اکثر روزها شاهد بارش باران و برف هستیم . برای سرازیر شدن باران و نیز برف‌های آب شده، از سقف‌های شیب دار استفاده می‌شود.

سقف های شیبدار مزایایی چون ایمنی بالا و عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی را دارند. برای پوشش این سقف‌های شیبدار بهتر است از ورق‌های گالوانیزه رنگی استفاده شود. ورق‌های گالوانیزه علاوه بر سهولت در نصب، هزینه اجرای کمتر و ایمنی بیشتر، تنوع رنگ بیشتری به مصالح مشابه نظیر سفال دارد.

برای شکیل کردن ورودی خانه و نیز جلوگیری از خیس شدن مهمانان می‌توان از سر دری ساختمان استفاده کرد. این سر دری بسیار سبک بوده و به راحتی قابل نصب بر روی ورودی خانه است.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان سقف سازان saghfsazan.com تماس بگیرند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سقف سازان

سقف سازان طراح و سازنده انواع سقف های شیروانی ویلا ساختمان، نصب و اجرای سوله، سردر و پیشانی ساختمان ، آلاچیق و پارکینگ

اطلاعات تماس
  • 021550*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان