اطلاعات تماس
  • 021667*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139708293290410266

مواد اولیه شیمیایی معتبر را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

کد: 139708293290410266

https://goo.gl/HydAFK

، تهران , (اخبار رسمی): اسنپ شیمی، واردکننده مواد اولیه شیمیایی، صنعتی، غذایی برای صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی است و هدف اصلی مجموعه‌ی اسنپ شیمی تهیه و توزیع مواد اولیه مورد نیاز صنایع مختلف کشور به بهترین کیفیت و رقابتی‌ترین قیمت است.

مواد اولیه شیمیایی معتبر را از کجا می توان تهیه کرد؟
مواد اولیه شیمیایی معتبر را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

بازار مواد اولیه شیمیایی یکی از اصناف فعال، پرسابقه و تخصصی کشور ایران است، به طوری که در صد زیادی از فعالان عرصه‌ی تولید اهم از دولتی و خصوصی، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک، مواد اولیه خود را از این بازار تامین می‌کنند.

اما تامین مواد اولیه شیمیایی معتبر، اصلی‌ترین معضل تولیدکنندگان است و همچنین، سیاست‌های ارزی برخی از خطوط تولید را تعطیل کرده است. از این روی، برخی از مهندسان دلسوز کشور از پس چنین دشواری‌ها برآمدند و از پای ننشستند و «اسنپ شیمی» را بنیان‌گذاری کردند تا بتوان نیاز صنایع مختلف کشور را برطرف سازد.

شرکت پارسیس تجارت نوین (اسنپ شیمی) هسته اولیه خود را در قلب این بازار یعنی خیابان ناصر خسرو در سال ۱۳۹۰ بنا کرد و از سال ۱۳۹۵ اسنپ شیمی در راه توسعه فعالیت‌های خود واردات مواد شیمیایی و آزمایشگاهی از کشورهای اروپایی را در سرلوحه کار خود قرار داد و از یک تامین کننده و فروشنده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی به یک واردکننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی تبدیل شد. 

اسنپ شیمی  واردکننده مواد اولیه شیمیایی، صنعتی، غذایی برای صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی است و هدف اصلی مجموعه اسنپ شیمی تهیه و توزیع مواد اولیه مورد نیاز صنایع مختلف کشور از جمله صنعت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، رنگرزی، نساجی، آبکاری و آب و فاضلاب و…. به بهترین کیفیت و رقابتی‌ترین قیمت است.

از جمله خدمات اسنپ شیمی:

واردات و فروش مواد شیمیایی و صنعتی و غذایی به هر میزان: فروش نیتریت سدیم، نشادر، گلایکول، منو پروپیلن، ایزوله سویا، منو پروپیلن گلایکول، گلیسیرین، سی ام سی، بتاکاروتن، اسید تارتاریک، لستین، اسید تارتاریک، سدیم ساخارین، اسید اولئیک، ایزوپروپیل الکل دارویی، کلر هندی، اسیدسیتریک، گلایسین و …

شرکت اسنپ شیمی در سال‌های فعالیت خود سعی کرده است مواد شیمیایی درخواستی مشتریان با بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه کند.

هم اکنون شرکت اسنپ شیمی با توجه به کیفیت بالای خدمات و محصولات خود، گوی سبقت را از سایر شرکت‌ها ربوده و پیش از پیش در راهی که آغاز کرده، مصمم به توسعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصول با اسنپ شیمی به شماره‌های ۶۶۷۵۱۶۸۵ و  ۶۶۷۵۱۶۸۶ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسنپ شیمی

بازار مواد اولیه شیمیایی یکی از اصناف فعال ، پرسابقه و تخصصی کشور عزیزمان می باشد،به طوریکه در صد زیادی از فعالان عرصه ی تولید اهم از دولتی و خصوصی، کسب و کارهای بزرگ و کوچک،مواد اولیه خود را از این بازار تامین میکنند. شرکت پارسیس تجارت نوین(اسنپ شیمی) هسته ی اولیه خود را در قلب این بازار یعنی خیابان ناصر خسرو در سال 1390 با تکیه بر نیروی جوانی و خلاقیت نیروهای خود بنا نمود و در سال 1395 دفتر خود را به خیابان دولت انتقال داد.این شرکت با کسب تجربه های بسیار گرانبها به دلیل حضور مستمر و مداوم خود و همکاری با شرکت های بزرگ و صاحب نام کشور دفتر مرکزی فروش و بازرگانی خود را در سال 1396 در خیابان انقلاب افتتاح کرد.

اطلاعات تماس
  • 021667*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید