اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970920332965738

پرینتر مورد نیاز را از فالنیک اجاره کنید

اجاره دستگاه کپی و پرینتر در فالنیک

کد: 13970920332965738

https://goo.gl/2GU9H9

، تهران , (اخبار رسمی): فالنیک برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان خود، امکان اجاره دستگاه کپی و پرینتر را فراهم کرده است. از این پس می‌توان دستگاه پرینتر و یا کپی را با شرایط خاص از فالنیک اجاره کرد.

اجاره دستگاه کپی و پرینتر در فالنیک
اجاره دستگاه کپی و پرینتر در فالنیک

فالنیک در پی اقدامی مشتری پسند تصمیم به اجاره دستگاه پرینتر و کپی گرفته و از این پس در صورت نیاز قادر هستید این دستگاه را بدون محدودیت زمانی اجاره کنید

شاید پروژه‌ای کوتاه مدت در دست داشته و برای انجام آن، نیاز به یک دستگاه پرینتر و یا کپی دارید. از طرفی هم امکان خریدن یک دستگاه و یا فضای کافی برای نگهداری آن در خانه و یا دفتر کار شما وجود ندارد. هزینه خریداری یک دستگاه پرینتر و کپی هم بسیار بالا خواهد بود.

ممکن است این نیاز، همیشگی نبوده و تصمیم داشته باشید برای مدت کوتاهی از دستگاه کپی و یا پرینتر استفاده کنید و با خریدن آن فقط گوشه‌ای از فضا اشغال می‌شود.

به طور قطع در این شرایط خریدن دستگاه خیلی منطقی نیست و شاید اجاره دستگاه کپی و پرینتر، مقرون به صرفه‌تر باشد. از این پس با مراجعه به سایت فالنیک و ورود به منوی محصولات، گزینه‌ی اجاره پرینتر را مشاهده خواهید کرد. با رفتن به صفحه‌ی اجاره‌ی پرینتر لیستی از دستگاه‌های موجود را می‌بینید.

تمامی اطلاعات فنی این محصولات در این صفحه قابل مشاهده است و با زدن گزینه‌ی درخواست اجاره، صفحه‌ای جدید باز می‌شود. در این صفحه اطلاعات درخواستی را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان فالنیک باشید. بعد از تایید درخواست، با شخص ثبت نام کننده تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی‌های لازم در رابطه با جزئیات مبلغ و مدت زمان اجاره دستگاه انجام می‌شود.

هزینه‌ی اجاره پرینتر براساس تعداد صفحات و یا مدت زمانی که دستگاه مورد نیاز است محاسبه می‌شود. به طور قطع باید، نیاز خود را از قبل برآورد کرده و سپس درخواست اجاره‌ی پرینتر را ثبت کرد. مشاوران فالنیک هزینه‌ی پرداختی را برآورد کرده و خریدار را مطلع می‌کنند.

با این امکان که در اختیار قرار گرفته، قادر هستید با هزینه‌ی بسیار کم دستگاه موردنظر را اجاره کرده و دیگر مجبور به خریدن یک پرینتر و یا دستگاه کپی نیستید.

فالنیک یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های محصولات پرینتر و کپی است. در کنار فروش این محصولات، خدماتی از قبیل تعمیر و گارانتی تمامی دستگاه‌هایی که به‌فروش می‌رساند را نیز برعهده دارد. حال می‌توانید در کنار خدمات بی‌شمار فالنیک از امکان اجاره پرینتر و دستگاه کپی نیز بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی