اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709243337010476

دریافت خط خدماتی بدون ارائه سفته و تعهد نامه، به صورت کاملا رایگان

دریافت خط خدماتی بدون ارائه سفته و تعهد نامه، به صورت رایگان امکان‌پذیر شد

کد: 139709243337010476

https://goo.gl/eQxFPK

، تبریز , (اخبار رسمی): افرادی که به دنبال خط خدماتی هستند و نمی‌توانند سفته و تعهدنامه برای این خط تهیه کنند می‌توانند با مشاوران سامانه پیام کوتاه ایران مشکل خود را حل کنند. با خطوط خدماتی اشتراکی سامانه پیام کوتاه ایران، بدون ارائه سفته و تعهدنامه می‌توان صاحب خط خدماتی شد و پیام‌های خود را به دست همه مشترکان رسانید.

دریافت خط خدماتی بدون ارائه سفته و تعهد نامه ، به صورت رایگان امکان‌پذیر شد
سامانه پیام کوتاه ایران

یکی از دغدغه های کسب و کارهایی که قصد ارسال پیامک اطلاع رسانی به مشتریان در جهت اطلاع از خدمات جدید و یا وریفای برای تائید شماره موبایل‌ها هستند، ارسال آن پیامک به شماره‌های بلک لیست است.

 از آنجایی که از خطوط عادی پیامکی مثل 1000 - 2000 - 50005 - 3000 و 021 امکان ارسال پیامک به شماره‌های بلک لیست وجود ندارد، هر فرد یا شرکت باید خط خود را به حالت خدماتی تبدیل کند و از آن برای ارسال به شماره‌های بلک لیست استفاده کند. در این میان روند خدماتی‌سازی خطوط نیز مشکلات خاص خود را دارد.

ارائه خط خدماتی به شرکت‌ها و یا اشخاص حقیقی دارای پروانه کسب، دریافت تعهدنامه کتبی، ارائه سفته یا چک با مبالغ مختلف و... موارد الزامی تبدیل خط به حالت خدماتی است که موانعی را در راه اکثر کاربران قرار داده است.

در همین راستا سامانه پیام کوتاه ایران برای جلوگیری از این مشکلات و هموارسازی راه برای کسب و کارها و کاربران، این مشکل را حل کرده است و خط خدماتی اشتراکی در اختیار تمامی کاربران قرار داده است تا بتوانند از آن بدون ارائه هر نوع مدرک، سفته و یا تعهدنامه پیامک‌های اطلاع‌رسانی خود را به شماره‌های بلک لیست استفاده کنند.

خط خدماتی چه کاربردهایی می‌تواند داشته باشد؟

- ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به مشتریان

- ارسال تخفیفات جدید به مشتریان و کاربران

- ارسال رسیدن اجناس جدید به مشتریان و مخاطبان

- ارسال اطلاعات کاربری، فاکتورها، تمدید و...

- تائید شماره موبایل کاربران که بلک لیست هستند 

- و هر نوع پیام اطلاع رسانی 

برای دریافت این خطوط خدماتی چه باید انجام داد؟

برای دریافت این خطوط به همراه پنل پیامک رایگان کافی است از این لینک ثبت نام را در سامانه پیام کوتاه ایران انجام داد. ثبت نام و دریافت پنل در سامانه پیام کوتاه رایگان است و فقط هزینه پیامک‌هایی باید پرداخت شود که ارسال می‌شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت پنل و خط خدماتی رایگان می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه پیام کوتاه ایران

سامانه پیام کوتاه ایران ، ارائه کننده راه کارهای مبتنی بر پیامک ، با 7 سال سابقه در زمینه ارایه پنل های پیامکی کاربری و نمایندگی و خطوط پیامکی ارائه پنل های حرفه ای ارسال و دریافت پیامک ارائه پنل نمایندگی برای ارسال و دریافت پیامک و جذب کاربر و کسب درآمد اینترنتی

اطلاعات تماس
  • 021710*****
[نمایش اطلاعات]