اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970927334395416

معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین:

ظرفیت‌ها و برنامه‌های درست بانک، آینده بسیار روشنی را رقم می‌زند

کد: 13970927334395416

https://goo.gl/1woVSz

، تهران , (اخبار رسمی): گردهمایی سراسری روسای شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استان‌ها، مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش، مدیر استان و روسای شعب استان‌های یاد شده برگزار شد.

ظرفیت‌ها و برنامه‌های درست بانک، آینده بسیار روشنی را رقم می‌زند
ظرفیت‌ها و برنامه‌های درست بانک، آینده بسیار روشنی را رقم می‌زند

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر اصفهان، اظهار داشت: بانک ایران زمین به دنبال تحقق شعار بانکداری دیجیتال و دست‌یابی به چشم انداز سال 1400 و ارائه خدمات براساس نیاز مشتری است و در این راستا تمامی کارکنان باید نسبت به سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های اساسی بانک در مسیر دستیابی به موفقیت و رسیدن به اهداف حساس و پیگیر باشند.

وی با بیان تغییرات در ارائه خدمات به مشتریان در بانکداری دیجیتال تاکید کرد: در بانکداری دیجیتال ما به دنبال ارائه راه‌هایی فراتر از ابزارهای بازاریابی برای فروش محصول به مشتری هستیم، ما به دنبال این هستیم که بانکداری را براساس تجربه مشتری توسعه دهیم و از این راه با تکمیل زنجیره ارزش، حس خوب استفاده از خدمات بانکی را به مشتریان خود عرضه کنیم.

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با اشاره به تغییرات در صنعت بانکداری اظهار داشت نقش شعب در بانکداری دیجیتال و ارتباط آنها با مشتریان دچار دگرگونی بسیار است که سرعت ایجاد آن از پیاده‌سازی بانکداری الکترونیک بیشتر و ضرورت دارد همه همکاران بانک آماده این تغییرات بسیار مهم باشند و با ارائه خدمات و محصولات جدید در این دوره آموزش‌های لازم را به مشتریان بانک ارائه کنند.

معاون مدیرعامل در عملیات بانکی درخصوص برنامه‌های بانک و ظرفیت‌هایی که در مجموعه بانک وجود دارد وهمه‌و‌همه آینده روشن و امیدوار کننده‌ای را نشان می‌دهد به همکاران نوید تازه‌ای را ارائه کردند و در پایان ایشان با تأکید بر جذب منابع اعلام کردند طرح تسهیلات کارساز و طرح ویژه وصول مطالبات به زودی به شبکه اعلام و امید است با تلاش همکاران شعب به اهداف مشخص شده برسیم و درخصوص برگزاری سمینار روسای شعب بانک نیز در نیمه اول دی ماه اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه