اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971002335185416

بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از مدیریت شعب استان یزد

کد: 13971002335185416

https://goo.gl/uCXQuH

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت اعتبارات، بانکداری شرکتی و بین‌الملل، مدیر امور شعب استان‌ها، مدیر امور اعتبارات و سرپرست امور بین‌الملل ضمن بررسی وضعیت عملکرد و اقدامات صورت گرفته، با مدیران دوایر ستادی و کارکنان شعب استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از مدیریت شعب استان یزد
بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از مدیریت شعب استان یزد

به گزارش روابط عمومی: طی بازدید مدیران ارشد از مدیریت شعب استان یزد در ابتدا جلسه‌ای با حضور مدیران ستاد با پورحسنی مدیر امور شعب استان، حبوباتی معاون اداری و مالی و اخوان کارشناس ارزی استان در مورد تفویض اختیارات در زمینه خدمات ارزی به مشتریان برگزار شد.

مسعود مهردادفر معاون اعتبارات، بانکداری شرکتی و بین‌الملل با ابراز خرسندی بابت حضور در استان، سیاست‌های اعتباری و ارزی بانک را تشریح و از پیگیری‌های صورت گرفته در جهت شروع فعالیت ارزی استان قدردانی کرد.

در ادامه حسینی فر و حسن پور در زمینه نحوه تفویض اختیار، صدور حوالجات ارزی و اعتبارات اسنادی خارجی نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در پایان جلسه حسینی کناروئی ضمن تشکر از عملکرد استان در زمینه جذب منابع، رهنمودهای لازم را در جهت اصلاح ترکیب منابع ارائه کرد.

در ادامه حضور مدیران ارشد در استان از فرایند تولید کارخانه سیرنگ از زمان ورود مواد اولیه تا تولید نخ بازدید کردند. این شرکت از مشتریان فعال و خوش نام بانک ایران زمین است که در سال 1373 فعالیت خود را در زمینه تولید نخ‌های پلی پروپلینی آغاز و هم اکنون با تعداد 400 نفر پرسنل شاغل مستقیم و 2000 نفر به صورت غیرمستقیم و ظرفیت تولید 48000 تن انواع نخ در سال به عنوان یکی از مهمترین قطب‌های نساجی خاورمیانه مطرح است.

سپس مدیران طی بازدید از شعب صفائیه، یزد، طالقانی و قیام عملکرد شعب را مورد ارزیابی قرار داده و با همکاران شعب به بحث و گفتگو پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه