اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710043356910555

از درمانگیاه بخرید

روغن آرگان سان وی مناسب برای پوست، مو و ناخن

کد: 139710043356910555

https://goo.gl/SZKkcZ

، مشهد , (اخبار رسمی): روغن آرگان ضامن سلامت پوست است؛ جوانسازی پوست،‌ رفع خشکی، حفظ رطوبت و نرمی پوست از جمله مزایای این محصول است. همچنین این روغن رفع‌کننده چین و چروک و ترک‌های پوستی است.

روغن آرگان سان وی، مناسب برای پوست و مو و ناخن
روغن آرگان سان وی در فروشگاه اینترنتی درمانگیاه به فروش می رسد.

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه، روغن آرگان سان وی را که معتبرترین برند روغن آرگان در کشور است را با قیمت رقابتی و ضمانت مرجوعی به خریداران ارسال می‌کند

روغن آرگان سان وی از هسته میوه یک درخت مراکشی به دست می‌آید. این روغن برای جوانسازی پوست، برای پوست و مو استفاده می‌شود.

گفته می‌شود این درخت هر 50سال یک‌بار میوه می‌دهد. به این ترتیب منطقی است که این روغن در دنیا کمیاب و گران باشد. این روغن در سلامت پوست، مو و ناخن حائز اهمیت است و طرفداران بسیاری دارد. چرا که این روغن حاوی مواد مغذی فراوانی از جمله اسیدهای چرب ، ویتامین  Eو A ، امگا 6 و9 است.

افزایش طول عمر مو:

این روغن می‌تواند خارش پوست سر و شوره را از بین ببرد. همچنین رفع کننده موخوره و شکنندگی موهای آسیب دیده است. روغن ارگان سان وی با آبرسانی موها لطافت و درخشندگی را به موها هدیه می‌کند.

استحکام ناخن:

روغن آرگان سان وی باعث استحکام ناخن‌ها می‌شود. اگر می‌خواهیداز  پوسته پوسته شدن اطراف ناخن جلوگیری کنید و آسیب‌های ناشی از کاشت ناخن و مواد شیمیایی را رفع کنید این محصول گزینه مناسبی است.

طرز استفاده از روغن آرگان:

شب هنگام قبل از خواب پوست خود را تمیز کنید. سپس با چند قطره روغن آرگان خالص پوست صورت و گردن به مدت حداکثر 5 دقیقه ماساژ دهید. برای سلامت موها، هر هفته 2 بار 20 دقیقه قبل از استحمام، بر روی پوست سر ماساژ دهید. این کار موجب تقویت موها از ریشه و متعادل کردن چربی پوست سر می‌شود. کسانی که موهای وز دارند بعد از استحمام 1 تا 2 قطره از روغن را بر روی ساقه موی خود بزنند.

برای زیبایی و استحکام ناخن، هر شب 1-2 قطره روغن ارگان سان وی بر روی ناخن و دست‌ها ماساژ دهید.

اطلاعات بیشتر:

روغن آرگان کاربردهای فراوانی در زمینه آرایشی و بهداشتی و مسائل مرتبط با پوست و مو دارد.

درمانگیاه مرجعی برای گیاهان دارویی است که به علاقه‌مندان برای خرید روغن آرگان اصل کمک می‌کند و یکی از برندهای معتبر و شناخته شده را نیز تهیه کرده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درمانگیاه

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی