اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710113375510588

قیمت روغن بنفشه پایه زیتون اصل در بازار عمده و خرده چقدر است؟

کد: 139710113375510588

https://goo.gl/4Vmy6y

، بهشهر , (اخبار رسمی): قیمت روغن بنفشه پایه زیتون براساس ظرف استفاده و روش تولید تعیین می‌شود. روش‌های مختلف تولید روغن بنفشه چیست؟

قیمت روغن بنفشه پایه زیتون اصل در بازار عمده و خرده چقدر است؟
قیمت روغن بنفشه پایه زیتون اصل در بازار عمده و خرده چقدر است؟

خواص روغن بنفشه چیست؟

روغن‌مالی یکی از روش‌های درمان طب ایرانی و اسلامی است که در کتب طبی و روایات بسیار بر آن تاکید شده است. مهمترین روغنی که در طب سنتی و اسلامی برای درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد روغن بنفشه است.

روغن بنفشه با توجه به روغن پایه مورد استفاده خواص متفاوتی پیدا می‌کند و برای درمان بیماری‌های مختلف به کار می‌رود. مثلا برای درمان ضربه مغزی از روغن بنفشه پایه کنجد استفاده می‌شود و برای درمان سفیدی موی سر و تقویت مو، روغن بنفشه پایه زیتون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تشخیصی روغن بنفشه اصل

قطعا هر کجا سود و منفعتی باشد پای انسان‌های منفعت طلب در میان است و وجود روغن‌های تقلبی و با کیفیت ضعیف در بازار بر همین اساس است. برای تشخیص اصل بودن روغن بنفشه مهم‌ترین نکته بوی بنفشه است زیرا اگر به اندازه کافی و استاندارد از بنفشه استفاده شده باشد قطعا روغن خریداری شده باید بوی بنفشه بدهد.

برای خرید قیمت همیشه فاکتور مهمی نیست و اصل کیفیت است زیرا درمان بیماری اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار بگیرد.

طبع روغن بنفشه چیست؟

روغن‌های موضعی به صورت کلی دارای دو طبع هستند:

روغن‌های طبع سرد

روغن‌های طبع گرم

طبع روغن بنفشه وابسته به روغن پایه مورد استفاده است. روغن بنفشه پایه زیتون طبع سرد رو به اعتدال داشته و برای بیماری‌های پوستی مفید است. روغن بنفشه پایه زیتون طبع گرم دارد و برای بیماری‌های سر مفیدتر عنوان شده است.

درمان سینوزیت با روغن بنفشه کنجدی

فضاهای کوچکی در اطراف بینی، گونه و پیشانی وجود دارد که به آنها سینوس گفته می‌شود. سینوس‌ها دارای پوشش سلولی نرم هستند که به آنها مخاط می‌گویند. مخاط سینوس به صورت طبیعی ترشحات کمی دارد. اگر به هر دلیلی مانند التهاب سینوس، گلو و بینی این ترشحات خارج نشوند سینوزیت ایجاد می‌شود.

با توجه به محیط مرطوب سینوس، وجود ترشحات دفع نشده به دلیل عفونی شدن ایجاد سینوزیت می‌کند. اگر مدت سینوزیت بیشتر از سه هفته شود به آن سینوزیت مزمن گویند.

علائم سینوزیت عبارتند از:

ترشحات غلیظ زرد رنگ

سردرد

تب

بوی بد دهان

گلودرد

خستگی

بی حالی

احساس پری گوش

 سردرد یکی از علائم سینوزیت است

نکته: روغن بنفشه پایه کنجد یکی از بهترین درمان‌های قطعی سینوزیت است.

روغن بنفشه باعث باز شدن مجاری بینی و سینوس‌ها شده و عفونت‌های سینوس‌ها را تخلیه می‌کند. هر شب یک قطره در دو بینی ریخته و تا درمان کامل ادامه دهید. بهتر است بعد از ریختن روغن بنفشه به حالت سجده بروید.اگر قبل از روغن بنفشه از ترکیب آبنمک دریا و عرق آویشن استنشاق کنید تاثیر بهتری در درمان سینوزیت دارد.

قیمت روغن بنفشه پایه زیتون چه مقدار است؟

روش‌های مختلفی برای تولید روغن بنفشه وجود دارد:

روش شش ساعته (کنسروی)

روش چهل روزه با حرارت غیر مستقیم

روش ده ماهه

روش سه روزه

انتخاب هر کدام از روش‌های فوق در قیمت روغن بنفشه پایه زیتون موثر است.

کیفیت روغن زیتون مورد استفاده نیز تاثیر به سزایی در قیمت روغن بنفشه پایه زیتون دارد زیرا روغن زیتون موجود در بازار براساس کیفیت از 10000 تا 40000 تومان خرید و فروش می‌شود. میزان استفاده از بنفشه دارویی در هر لیتر روغن پایه در هنگام تولید، مهمترین نقش را در قیمت و کیفیت روغن بنفشه در بازار روغن بنفشه بازی می‌کند.

علاقه‌مندان برای خرید عمده و جزیی روغن بنفشه اصل می‌توانند با شماره 09179396980 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی