اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971017338647737

رونمایی کتاب‌های از واژه‌ها پل می‌زنم تا آسمان امشب و آینه خواب تو را می‌بیند

دو کتاب جدید از مجموعه اشعار نسرین فامیلی رونمایی شد

کد: 13971017338647737

https://goo.gl/AcdPwd

، تهران , (اخبار رسمی): دو کتاب شعر جدید با عناوین «واژه‌ها پل می‌زنم تا آسمان امشب» و «آینه خواب تو را می‌بیند» از مجموعه اشعار نسرین فامیلی منتشر شد.

دو کتاب جدید از مجموعه اشعار نسرین فامیلی رونمایی شد
نسرین فامیلی نویسنده و شاعر

مراسم رونمایی دو مجموعه شعر جدید نسرین فامیلی 14 دی با حضور اساتید دانشگاه و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد و در مراسم رونمایی کتاب، شاعر این آثار به گفتگویی صمیمانه با مخاطبان و بررسی آثارش پرداخت

نسرین فامیلی که متولد جزیره خارک و تحصیل کرده رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد است، بیست سال پیش از ایران به امریکا مهاجرت کرد.

وی در جریان رونمایی دو کتاب جدید از مجموعه اشعارش در تهران گفت: مهاجرت و زندگی در غربت و فاصله گرفتن از ایران باعث شد تا بیشتر موهبت درونی خود را باز شناسد و با خود واقعی و حقیقت درون خود آشنا شود و در عمل از خود به خود مهاجرت کند.

نسرین فامیلی مجموعه اشعار خود را نجواهای درونی جهان وجود خود می‌داند و میگوید علیرغم بیست سال زندگی در بیرون از ایران، هیچگاه در فرهنگ و جامعه غرب حل نشد و همیشه حلقه اتصال خود با فرهنگ ایران زمین را حفظ کرده که نتیجه آن مجموعه اشعاری است که تاکنون بخشی از آن در سه مجلد منتشر شده است.

شاعر کتاب آینه خواب تو را می‌بیند با توجه به آشنایی که با ادبیات سایر کشورها دارد گفت: که ادبیات فارسی عمق و لایه‌های پنهان فراوانی دارد که هر چه در آن غرق شویم بیشتر آن را کشف خواهیم کرد. هنرمندی که در ایران متولد شده، رشد یافته و یا حتی فقط با فرهنگ ایرانی آشنا شده، هر کجا که باشد قلبش برای ایران می‌تپد و ایران را وطن خود می‌داند. هر چند که سال‌های سال دور از ایران باشد اما اصل خود را فراموش نخواهد کرد.

شاعر مجموعه اشعار از واژه‌ها پل می‌زنم تا آسمان امشب، در مراسم رونمایی کتابش گفت: با دور شدن از ایران و قرار گرفتن در غربت و حس کردن حسرت دوری از ایران نه تنها علاقه به وطن و فرهنگ آن کم نمی‌شود بلکه جوشش و تلاش برای نزدیک‌تر شدن به فرهنگ ایران بیشتر می‌شود. از این رو با توجه به سختی‌های فراوان اخذ مجوز و نشر در ایران و علیرغم ممیزی و حذف تعدادی از اشعار، ترجیح دادم کتاب‌های خود را در ایران به چاپ برسانم.

شایان ذکر است مراسم رونمایی دو مجموعه شعر جدید نسرین فامیلی 14 دی با حضور اساتید دانشگاه و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد و در مراسم رونمایی کتاب، شاعر این آثار به گفتگویی صمیمانه با مخاطبان و بررسی آثارش پرداخت.

دو کتاب جدید از مجموعه اشعار نسرین فامیلی به نام‌های از واژه‌ها پل می‌زنم تا آسمان امشب و آینه خواب تو را می‌بیند در مراسمی با حضور اساتید حوزه ادبیات فارسی و شعر و ترانه رونمایی شد. قبلا نیز کتاب واژه‌هایم را در راه چیده‌ام از این شاعر چاپ شده است.

کتاب‌های رونمایی شده علاوه بر کتاب به صورت کتاب صوتی نیز اجرا و منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کتاب‌ها و کتاب صوتی مجموعه آثار می‌توان به سایت رسمی نسرین فامیلی به آدرس www.nasrinfamili.com مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادورلند

آژانس بین المللی دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب